Jeg husker en bruger herinde, som tilbød en webshop herinde (jeg tror faktisk, at den blev udviklet i forbindelse med noget konkurrence herinde, men jeg er ikke sikker), som var gratis frem til en vis omsætning. Det var med nem grafisk opsætning. Jeg mener, at det var i starten af 2013. Men jeg kan ikke få hittet den frem via søgemaskinerne, men jeg husker det som ret populært, så der er sikkert andre, der kan huske den. I hope... :) |
Hej MSkovmose
Jeg er super glad for at du husker CloudSprout, vi har ellers ikke gjort meget væsen af os, siden sidste gang vi launchede. Der er sket en masse, så du får lige hele historien.
Da vi launchede sidst var der ellers stor nok opbakning, og vi fik lynhurtigt en masse signups, desværre måtte vi igen sande at systemet endnu ikke var brugervenligt nok. Med undtagelse af en enkelt, så var der simpelthen ikke nogle der kunne bygge noget med systemet.
Efter at havde snakket med forskellige brugere og analyseret lidt på situationen, fat vi frem til at det der manglede var en række kom-i-gang sites med tilhørende hjælpe videoer og guides.
Vi hyrede en grafikker Allan (DesignYou) som har lavet 10 fantatiske kom-i-gang sites, vi var sådanset næsten klar til launche igen. Men så ringede Martin Thorborg, og jeg fik muligheden for at hjælpe Dinero projektet, på konsulent basis i tre måneder, som slutter til November.
Nu er planen at knokle på at implementerer en række nye tiltag i CloudSprout, som jeg desværre ikke kan løfte sløret for endnu. Vi forventer at launche næste gang d. 1.1.2014. Det kommer til at være med et brag af et gratis tilbud, vi vil være det bedste sted at starte for e-købmænd, det er vi overbeviste om at vi bliver.