Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Aminobruger der tilbød gratis webshop frem til en vis omsætning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg husker en bruger herinde, som tilbød en webshop herinde (jeg tror faktisk, at den blev udviklet i forbindelse med noget konkurrence herinde, men jeg er ikke sikker), som var gratis frem til en vis omsætning. Det var med nem grafisk opsætning. Jeg mener, at det var i starten af 2013.

Men jeg kan ikke få hittet den frem via søgemaskinerne, men jeg husker det som ret populært, så der er sikkert andre, der kan huske den. I hope... :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej MSkovmose

Jeg er super glad for at du husker CloudSprout, vi har ellers ikke gjort meget væsen af os, siden sidste gang vi launchede. Der er sket en masse, så du får lige hele historien.

Da vi launchede sidst var der ellers stor nok opbakning, og vi fik lynhurtigt en masse signups, desværre måtte vi igen sande at systemet endnu ikke var brugervenligt nok. Med undtagelse af en enkelt, så var der simpelthen ikke nogle der kunne bygge noget med systemet.
Efter at havde snakket med forskellige brugere og analyseret lidt på situationen, fat vi frem til at det der manglede var en række kom-i-gang sites med tilhørende hjælpe videoer og guides.

Vi hyrede en grafikker Allan (DesignYou) som har lavet 10 fantatiske kom-i-gang sites, vi var sådanset næsten klar til launche igen. Men så ringede Martin Thorborg, og jeg fik muligheden for at hjælpe Dinero projektet, på konsulent basis i tre måneder, som slutter til November.

Nu er planen at knokle på at implementerer en række nye tiltag i CloudSprout, som jeg desværre ikke kan løfte sløret for endnu. Vi forventer at launche næste gang d. 1.1.2014. Det kommer til at være med et brag af et gratis tilbud, vi vil være det bedste sted at starte for e-købmænd, det er vi overbeviste om at vi bliver.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 18:33

Lundsby:
Nu er planen at knokle på at implementerer en række nye tiltag i CloudSprout, som jeg desværre ikke kan løfte sløret for endnu. Vi forventer at launche næste gang d. 1.1.2014. Det kommer til at være med et brag af et gratis tilbud, vi vil være det bedste sted at starte for e-købmænd, det er vi overbeviste om at vi bliver.

Er det muligt at smide dig en PM eller mail og man kan få besked når du lancere næste gang, for lyder da som noget der godt kunne være aktuelt.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 18:40

Lundsby:
Da vi launchede sidst var der ellers stor nok opbakning, og vi fik lynhurtigt en masse signups, desværre måtte vi igen sande at systemet endnu ikke var brugervenligt nok.

Ja, det må du nok sige. :)

Jeg brugte ca. en time uden at være i stand til at komme nogen som helst vegne. Den time brugte jeg på bare at finde ud af, hvordan jeg skiftede baggrundsfarven på en boks eller teksten på et link i et af de eksisterende sites. Men det lykkedes mig ikke, så det droppede jeg igen.

Jeg ville prøve CloudSprout, fordi jeg bare skulle bruge en meget simpel webshop til 3 produkter i en kortere periode. Ikke noget fancy overhoved. Bare så simpelt som det næsten kan gøres.

Det bliver så i stedet en Magento eller Prestashop med et næsten random gratis tema.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:44

Henrik Kristensen:

Lundsby:

Er det muligt at smide dig en PM eller mail og man kan få besked når du lancere næste gang, for lyder da som noget der godt kunne være aktuelt.

Hej Henrik

Det nemmeste er at tilmelde dig her: http://www.cloudsprout.dk/Tilmeld.html så bliver du løbende orienteret, det er selvfølgeligt helt uforpligtende.

Fra DK- Struer
Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2831
Fra  Ifindu.dk Skrevet kl. 18:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

MSkovmose:

Jeg brugte ca. en time uden at være i stand til at komme nogen som helst vegne. Den time brugte jeg på bare at finde ud af, hvordan jeg skiftede baggrundsfarven på en boks eller teksten på et link i et af de eksisterende sites. Men det lykkedes mig ikke, så det droppede jeg igen.

Jeg ville prøve CloudSprout, fordi jeg bare skulle bruge en meget simpel webshop til 3 produkter i en kortere periode. Ikke noget fancy overhoved. Bare så simpelt som det næsten kan gøres.

Det bliver så i stedet en Magento eller Prestashop med et næsten random gratis tema.

Med woocommerce på en WP-løsning og et theme der er beregnet til webshop, kan du have en shop oppe at køre i løbet af den samme tid.
og det er aldeles perfekt til få produkter. 

Få hjælp til at det tekniske omkring Web og Grafisk -  https://icode.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 18:55

Jan Deleuran:
Med woocommerce på en WP-løsning og et theme der er beregnet til webshop, kan du have en shop oppe at køre i løbet af den samme tid.
og det er aldeles perfekt til få produkter. 

Wink Det vil jeg så overveje, og tage på dette wepshop kursus 

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:00

MSkovmose:

Lundsby:
Da vi launchede sidst var der ellers stor nok opbakning, og vi fik lynhurtigt en masse signups, desværre måtte vi igen sande at systemet endnu ikke var brugervenligt nok.

Ja, det må du nok sige. :)

Som sagt, så er CloudSprout endnu ikke klar, så du må endelig vælge en anden. Som en bruger også skriver i tråden, så ville et af de bedste bud pt. nok være en WooCommerce, når det primært drejer om at få en shop hurtigt op.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)