Hej folkens Jeg har gennem tiderne fået registreret en hel del dk-domæner til forskellige projekter som af den eller anden grund ikke er blevet til noget. Jeg synes selv der er nogle ret gode domæner imellem så derfor fornyer jeg dem troligt år efter år. Nu er jeg dog kommet til den realisering, at der er mange af domænerne som jeg nok aldrig får brugt, men på den anden side er det også lidt ærgerligt bare at opsige dem, og vinke farvel til "investeringen". Jeg er jo godt klar over at man ikke må registrere dk-domæner med videresalg for øje, og ej heller forsøge at sælge dem med fortjeneste. Men ville det være indenfor DK Hostmasters regler, hvis jeg fx lagde en liste med mine domæner ind her på Amino, og sagde at folk var velkomne til at overtage dem for en pris som svarer til de registreringsudgifter jeg har haft for det enkelte domæne? Altså fx "domænenavn.dk - 5 års reg.afgift = 225,- incl. moms" |
Mathias Hoffmann:Hej folkens
Jeg har gennem tiderne fået registreret en hel del dk-domæner til forskellige projekter som af den eller anden grund ikke er blevet til noget. Jeg synes selv der er nogle ret gode domæner imellem så derfor fornyer jeg dem troligt år efter år.
Nu er jeg dog kommet til den realisering, at der er mange af domænerne som jeg nok aldrig får brugt, men på den anden side er det også lidt ærgerligt bare at opsige dem, og vinke farvel til "investeringen".
Jeg er jo godt klar over at man ikke må registrere dk-domæner med videresalg for øje, og ej heller forsøge at sælge dem med fortjeneste. Men ville det være indenfor DK Hostmasters regler, hvis jeg fx lagde en liste med mine domæner ind her på Amino, og sagde at folk var velkomne til at overtage dem for en pris som svarer til de registreringsudgifter jeg har haft for det enkelte domæne?
Altså fx "domænenavn.dk - 5 års reg.afgift = 225,- incl. moms"
Nej.
Du må ikke tage mere end 45kr.. hvis du vil have 225kr - kan du jo altid smide en wordpress side på, og sælge side + domæne for den pris ;) Om folk vil betale det, er jo op til dem :P