Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

17 årig med iværksætterdrømme

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 13. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :)

Lad mig starte med at præsentere mig selv.
Jeg er en 17 årig dreng der går på Handelsgymnasiumet Knord Hillerød og går med nogle iværksætterdrømme. Mine iværksætterdrømme er i høj grad inspireret af Amino.dk, men også diverse iværksætterfordrag bla. af opfinderne af Billigegolfbolde.dk, Drinkster.dk, Le Deux og Userneeds, samt Martin Thorborgs inspirerende youtube videoer.
Jeg kunne rigtig godt tænke mig at prøve det med at få en webbutik op at køre, jeg ved bare ikke helt hvad jeg skal sælge. 

Jeg har et relativt lille budget på 11-12 tusinde, derfor skal det ikke være et meget dyrt produkt, selvom jeg inderst inde godt kunne tænke mig at sælge armbåndsure. Det kunne derfor være smart at sælge et produkt der ligger relativt tæt på armbåndsure, så man evt. kunne udvide sortimentet hvis det går godt. Er dog åben for alle forslag.

Jeg vil høre jer om i har nogle forslag, noget erfaring eller nogle råd i vil give til en ung dreng der går med drømmen om at blive iværksætter.

På forhånd mange tak!

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 21:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, og velkommen til Smile.

Det er altid fedt med nye iværksættere

Du kan komme rigtigt langt for 11-12.000 kr i dag. - Har du styr på opsætning mm. af din webshop?

Hvis du vil starte noget op som ligger tæt op af armbåndsure, men som du har mulighed for at købe et lidt større lager hjem af, tænker jeg måske noget i retningen af armbånd, smykker eller lignende? 

Alternativt kan du starte din webshop ved at basere den på dropshipping, indtil du har 100% styr på alt det basale i at drive en webshop - behandling af ordre, kundeservice osv. 

Du kan finde en liste over dropshipping leverandører her:

http://dropshipbase.dk/

Når du så er 100% inde i alt det med at drive, og vedligeholde en webshop kan du altid bestille et lager hjem af dine produkter istedet og dermed opnå en større avance Smile

Mvh.

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:24

Hej, 

Jeg synes du skal kontakte mig, jeg har gang i et par projekter, som du kunne være en del af evt.

Med venlig hilsen

Osama Cetinkaya

Fra Farum
Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 21:24

Hej Simon Smile

Tak for svaret, der var helt sikkert nogle ting jeg kan bruge Smile 

Jeg har lige pt. ikke styr på opsætning af webshop, men jeg har venner der har prøvet det, så jeg ved at jeg kan hente hjælp der.

Lige et spørgsmål:
Jeg har en ven der sælger cykler via. en webshop han har lavet selv. Han siger at webshoppen ser meget uprofessionel ud og han tror at den skræmmer kunder væk.
Vil du mene at opsætningen og designet af webshoppen er noget der skal prioriteres meget højt og bruges meget tid på i starten eller skal jeg vente til at der er kommet ordentligt gang i projektet?

Med hensyn til Dropshipping var det også hvad jeg havde tænkt mig at starte med at gøre, jeg kendte bare ikke udtrykket, så tak for at have lært mig det udtryk! Big Smile

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 21:29

10hoff:
Jeg har en ven der sælger cykler via. en webshop han har lavet selv. Han siger at webshoppen ser meget uprofessionel ud og han tror at den skræmmer kunder væk.
Vil du mene at opsætningen og designet af webshoppen er noget der skal prioriteres meget højt og bruges meget tid på i starten eller skal jeg vente til at der er kommet ordentligt gang i projektet?

Hvis du ikke ønsker at smide det vilde efter en webshop kan du overveje at bruge et system som fx Prestashop og købe et færdigt theme dertil, så får du en ganske hæderlig webshop for ganske små penge.

Der er også et par firmaer herinde der kan lave en webshop i fx Prestashop, Magento eller lign opbygget over et theme for ganske små penge.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:16

Nicolai Hoffmann:
Vil du mene at opsætningen og designet af webshoppen er noget der skal prioriteres meget højt og bruges meget tid på i starten eller skal jeg vente til at der er kommet ordentligt gang i projektet

Ja, jeg vil mene webshoppen skal se ordenligt ud, men det behøves ikke koste en bondegård. Du kan sagtens lave en rigtig flot og "professionel" hjemmeside som du bare opbygger omkring et template Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Køge
Tilmeldt 28. Nov 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 18:40

Hej er nysgerrig om det nogensinde lykkedes med at starte virksomheden op som sælger armbåndsure? :)

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 74
Fra  MÖTRIK Design Skrevet kl. 20:04
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Frede99

Ift webshop er du velkommen til at sende mig en besked eller mail (alexander@motrik.dk), så kan det være vi kan finde ud af noget!

Mvh

Alexander

Fra Farum
Tilmeldt 13. Mar 13
Skrevet kl. 15:31

Hej Frede99.

Det lykkedes desværre ikke. Det gjorde det ikke, da min mor ikke kunne give tilskud til mit kørekort så jeg måtte betale det hele selv. Helt fair, men det pressede mit rådighedsbeløb langt ned. Så langt ned at dropship leverandørene ikke ville handle med mig, da dem jeg kontaktede minimum ville have 5 tusinde kroners ordre osv.
Jeg er stadig ret tændt på tanken om at starte mit eget, men ser det ikke ske i den nærmeste fremtid da mit rådighedsbeløb pt. ligger på et par tusinde kroner... Desværre :(

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47199
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:41

Op på hesten og i alle fald - du må slet ikke drive virksomhed ex webshop og indgå dropshipping aftaler uden dispensation fra statsamtet - og nu kommer du jo så sikkert over 18 og husk så netop et rimeligt rådighedsbeløb, for uanset shop type, så vil der være visse omkostninger der lurer - inkl returvarer

vh John H

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)