Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Klistermærker til gulv/væg/asfalt - hvem?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Sep 13
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Hvor kan man få produceret mærker, der kan sættes fast på udsatte steder som fliser, asfalt, væg, o.l.? Jeg tænker på dem, man ofte ser på gulvet i indkøbscentre og ved indgangen til forretninger.

Har de en særlig betegnelse?

Mange tak! Smile

Venlig hilsen
MS

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 19:43
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 232
Fra  GET LABELS ApS Skrevet kl. 18:39

Hej Emilia,

Vi kan også hjælpe dig - skriv, hvis du gerne vil have en pris.

MVH Bjarne

GET LABELS ApS

MVH Bjarne Høed Jensen - GET LABELS ApS

www.getlabels.dk

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 20:36

I MediaMouse laver vi mange af de mærker du ser bl.a. i indkøbscentre og butikker (f.eks. Fields, Fona m.fl.).
Men du skal være opmærksom på at det er en jungle og der er mange til tilbyder denne slags, men som vil behandle sådan en opgave fuldstændig som om det var normale klistermærker til ruder, biler og lignende - og det er det altså ikke.

Først og fremmest - Folie bliver lige så glat som våd is, hvis man går på det med en våd eller fugtig sko. Så hvis du ikke vil have problemer med brækkede eller forstuvede lemmer, så skal de laves skridsikre, enten med en specifk folie, eller en skridsikker laminat. Det næste er så spørgsmålet om hvor længe det skal kunne holde og hvor godt det skal sidde fast. Det er en balancegang, da lang holdbarhed også er ensbetydende med at folien sidder hårdere fast.

På asfalt er det en helt anden sag. Men spørgsmål omkring holdbarheden gælder stadig.
Du skal dog ikke regne med at det er den samme folie der kan bruges, som hvis det var til gulv. De bedste asfalt-folier skal brændes/varmes ned i asfalten, men behøver så til gengæld ikke nogen decideret skridsikker overflade, da de får samme struktur som asfalten (eller fliserne for den sags skyld).

Men hvis du vil vide noget mere, så er du velkommen til at sende mig en mail på  jesper snabelA mediamouse.dk eller ringe direkte til MediaMouse (70 278 276) og få en snak om det.

- Du må blot love mig at du, uanset hvem du vælger som leverandør, ikke vælger en normal skiltefolie med print som mærke til gulv. Det bliver altså lynende glat og jeg har selv prøvet at styrte på sådan en folie, så jeg vil vove at påstå at jeg har erfaringe med det - både som producent og som "bruger".

/Jesper

Fra Sønderborg
Tilmeldt 8. Oct 12
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 11:21

Hej Emilia85,

Prøv og se www.lmsign.dk. De har i hvertfald mange års erfaring med print :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)