Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP! Har brug for jeres mening om hjemmeside

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Susanne.

Lige et hurtigt indlæg med hvad jeg mener du kan gøre for at forbedre shoppen - dette er blot mine observationer fra forside til endeligt køb.

- Forsiden

Sørg for at få nogen af dine produkter ud på forsiden sammen med CTA så man kan tilføje produkterne til kurv direkte fra forsiden

- Produktet

Få skrevet nogen lange unikke tekster som beskriver produktet, anvendelse, målgruppe, mm. 

- Checkout

Få fjernet alt det med at man skal "oprette en konto" osv - ingen gider oprette en konto for at købe ét produkt.

Derudover så sørg for at holde din checkout process så MINIMAL som overhovedet muligt, fjern gentag emailfeltet og telefonnummer

Det var sådan set det jeg lige faldt over ved en hurtig gennemgang, håber du kan bruge noget af det Smile 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 07
Indlæg ialt: 171
Skrevet kl. 01:14

Hej Susanne

Jeg er helt enig med Poul Madsen i, at første skridt må være at identificere det specifikke problem. Før du bruger tid på noget som helst andet, bør du finde ud af om dit manglende salg i webshoppen skyldes mangel på besøgende, at kunderne kommer ind i din webshop, men forsvinder igen uden at lægge noget i kurven, eller om det er i betalingsprocessen folk falder fra.
Dataene i Analytics kan i hvert fald hjælpe dig noget af vejen, og hvis du er interesseret, vil jeg da gerne hjælpe dig med at kigge på din statistik.

Er din Adwords-kampagne sat op på en Adwords-konto du selv har adgang til? Det kunne nemlig også være ret interessant at høre mere om hvordan den er sat op. Hvis du har skudt en hel masse penge i Adwords uden at generere et eneste salg, kunne noget tyde på at kampagnen ikke er lavet ordentligt. Hvis fx du har en Adwords-annonce sat op til at blive vist hver gang folk søger på "kosmetik", så vil dit Adwords-budget lynhurtigt blive ædt op i en kombination af høj klikpris, mange søgninger/kliks og lav kvalitet af det enkelte klik. Med et forholdsvist begrænset budget, bør du i stedet fokusere på nogle smallere og mere kvalificerede søgeord/sætninger.

Når det er sagt, så vil jeg give andre i tråden ret i at der helt sikkert også er elementer i shoppen som kan forbedres, både visuelt og strukturelt.

Men jeg ønsker dig alt mulig held og lykke og håber at du klarer skærerne og får "hul på bylden" :)

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 01:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Susannehoe:
Hvor og hvordan får du den information?

Hej Susanne, 

Du kan se hvem der linker til dit domæne på backlinkwatch.com

Med hensyn til din hjemmeside, synes jeg du skal have kigget på nogle - i mine øjne - vitale elementer for online-success. Jeg er selv online-entreprenør og driver flere forskellige projekter inden for salg og content. Det jeg skriver nedenfor, må du ikke tage som personlig kritik - jeg skriver blot for, at hjælpe og forhåbenligt være med til at give dig nogle nye ideer. 

Jeg føler, at jeg som bruger mangler noget personlighed, jeg har brug for at 'føle' hvem det er jeg handler med. På nuværende tidspunkt, virker det alt for amatør-template-agtigt, og dette gør at jeg får lyst til at forlade siden inden jeg overhovedet får studeret indholdet.

Jeg læste mig frem til, i din præsentation af dig selv, at det personlige touch er vigtigt for dig - og du virker til at være fokuseret på, at tage dine kunder seriøst. Jeg er sikker på, at du (og din forretning) har meget mere dybde end din forside viser mig. Du skal fokusere på, at skabe en identitet: logo og personligt layout- vis mig et brand med mening! Desuden skal jeg have mulighed for at se dine key-products lige så snart jeg 'ankommer'. 

Jeg har lavet et lille udkast til, hvordan din side kunne se ud med et personligt logo, og en mere 'clean' profil - som efter min mening, gør virksomheden mere ærlig. Desuden har jeg tilføjet produkter på forsiden - altid gode billeder af de mest attraktive produkter - det sælger! 

Du kan se hvor meget et lille logo, og nogle neutrale farver kan gøre. Hvis du kan lide mit layout kan du jo få din webdesigner til at arbejde ud fra denne profil - og tilføje dine personlige elementer.

Hvis du kan lide logoet, vil jeg gerne give dig det gratis - som mit bidrag til din nye successhistore Smile

Venligst, Christian.  

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:16

Susannehoe:

Jeg har haft folk (nogle af landets bedste E-handels eksperter, siger de selv) til at lave Google Adwords kampagne for mig, men efter at have kørt i 3 måneder, har det ikke givet så meget som ét eneste salg. 

Ifølge dem er det min hjemmeside der er problemet.

Hej Susanne,

Jeg er enig med mange af de andre der har givet dig feedback, så jeg vil prøve også at komme ind på nogle andre områder.

Har du overvejet at tage et gratis kursus i Google AdWords? Ikke nødvendigvis for at du skulle administrere din AdWords konto selv, men snarere for at du rent faktisk selv kan konstatere at det ikke er din AdWords konto der er problemet. Det kan jo være at der er plads til forbedringer både på AdWords og i din shop. Du kan se datoer og for de kommende kurser her! Skal for god ordens skyld nævne at jeg også selv er underviser på kurserne, dog ikke på nogle af dem der er tilgængelige d.d. Smile

Hvad angår din shop, så vil jeg anbefale at du får tjekket den efter for fejl. Jeg ved ikke om det er noget der er sket for nylig siden der ikke er andre der nævner det, men jeg kan simpelthen ikke se billederne i din shop. Har tjekket via Firefox, Chrome, Safari og Maxthon, så det er ikke et browser problem. Se screenshots nederst.

Desuden synes jeg din shop loader virkelig langsomt og personligt ville jeg vælge din shop fra alene på grund af at den loader så langsomt. Jeg vil anbefale at du får hjælp til at rette nogle af de kritiske fejl i shoppens programmering, så siden loader hurtigere. Se eksempler på nogle af de kritiske fejl i din shop her.

Jeg gennemgik også lige første trin i din shops checkout og den er en smule tung. Jeg vil anbefale at du fjerner al den tekst der er øverst i shoppens første trin. I stedet kunne du nøjes med at have boksen med "Opret Konto" og lave et spørgsmålstegn ved siden af boksen, således at folk selv kan mouse-over, eller klikke på spørgsmålstegnet, og derefter, i en lille pop-up boks, få al den tekstinformation som lige nu ligger og fylder øverst på siden. I stedet for at tage mine ord for gode varer kunne du få hjælp til at opsætte tragtvisualisering i Analytics, så du med dine egne øjne selv kan se hvor i checkout processen dine besøgende falder fra og dermed identificere evt. flaskehalse. Hvis frafaldet er højt i trin 1 af din checkout kan du jo derefter afprøve mit råd om at få fjernet teksten.

En lille detalje jeg også ville rette er shoppens ikon. Det er nok ikke det der kommer til at gøre en forskel på salget, men det er en fin lille detalje at have med og det burde ikke tage mange minutter at ændre det. Umiddelbart ser det ud til at du stadig bruger Joomlas standard ikon.

Held og lykke med shoppen Smile

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 51
Fra  Sirlig Skrevet kl. 22:53

Christian Wolthers:

... se hvor meget et lille logo, og nogle neutrale farver kan gøre. Hvis du kan lide mit layout kan du jo få din webdesigner til at arbejde ud fra denne profil - og tilføje dine personlige elementer.

Hvis du kan lide logoet, vil jeg gerne give dig det gratis - som mit bidrag til din nye successhistore Smile

Venligst, Christian.  

Du er for vild, fedt indlæg, sikke en gavmildhed og allerede et bedre look Yes

Og tak for det med backlinks - dér blev jeg også klogere (og overrasket over antal links til min side, woaw!).

Flere af dig, tak! Smile 

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 23:30

Denise R.:
Du er for vild, fedt indlæg, sikke en gavmildhed og allerede et bedre look Yes

Og tak for det med backlinks - dér blev jeg også klogere (og overrasket over antal links til min side, woaw!).

Flere af dig, tak! Smile 

Tak for de pæne ord, det glæder mig, at du kunne få noget ud af mit svar. 

Maskara.dk - alt om mode, sundhed og skønhed!  

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)