Så du skal vel finde ud af hvad der er bedst økonomi i. 1) Lave siderne og tjene på dem - eller lære andre at lave dem og tjene på det!
Som en anden herinde også siger, så vil du stå meget mere troværdig hvis du har en lidt længere track record. Kan du påvise at du har gjort det 10 gange, så eliminerer det jo en del tvivl om hvorvidt det måske vare var begynderheld eller om der var noget i det.
Når du så har bevist dit værd, så glemmer du alt om webinar på dansk, og satser internationalt. Det er vel dér pengene er??
Hilsen Morten
Kan godt se det med track record. Det vil jeg tage til mig. Jeg må vist ud og lave nogle flere sider.
Så du synes altså ikke det er en god idé at lave et gratis webinar hvor jeg giver min opskrift væk, men at jeg burde vente til jeg er sikker på det ikke er held?
Prøv at lave 10 sider med det samme system og se om de alle giver samme resultat ?. Din opstilling afhænger jo af at du kan sælge siderne. Tror du selv på at du kan blive ved med det ?.
Der har du en pointe. Jeg kan ikke sige at alle giver samme resultat, men jeg er dog temmelig fortrøstningsfuld omkring at de nok skal generere et overskud inden for en overskuelig periode.
Det er da langt fra heller ikke den første Adsense side jeg nogensinde har skabt. Så det kommer ikke ud af den blå luft. Har haft mange andre sider før denne, som både har genereret mere, mindre eller ingenting.
Men det er til gengæld første gang jeg har lavet en Adsense side via denne model, og det virkede ret overbevisende. Så overbevisende at jeg da også er gået i gang med min næste side, som følger samme model.
Omkring at sælge siderne, så ja, det tror jeg fuldt og fast på at jeg kan blive ved med. Behovet og køberne er der, så kan ikke se hvorfor det skulle være et problem.
Jeg håber da for dig at det lykkes. Men vil bare advare dig mod at "sælge" en uprøvet idè til folk. For hvis de så ikke kan få det til at virke efterfølgende. Kan du være ret sikker på at du bliver temmelig upopulær. Og risikerer at blive ufrivillig deltager i diverse TV programmer.
Så du synes altså ikke det er en god idé at lave et gratis webinar hvor jeg giver min opskrift væk, men at jeg burde vente til jeg er sikker på det ikke er held?
Prøv det, så ved du jo om det virker hver gang eller det bare er held :)
Jo selvfølgelig kan du gøre begge dele, men som der bliver pointeret, jo færre konkurrenter jo bedre.
Men du kan lave 10-20 sider og få en track-record så du virkelig er troværdig, på den måde fjerner du folks mulighed for at sige det var en "1 time" succes.
Jeg tænker bare, når nu du kan lave så gode penge på det, så må det vel være en niché af en art, og jo flere der kommer jo mere spredt bliver din indtjening.
Men hvis du laver 10-20 sider, så har du troværdigheden, du tjener kassen, og bagefter kan du tage mange flere penge for din ekspertise, under forudsætning af at du gentager succesen.
God karma
Hej Patrich,
Det med track record har jeg hermed taget til mig. :-)
Det er nu ikke en bestemt niche jeg bevæger mig i. Det kan være hvad som helst.
Egentlig ville jeg oprindeligt blot dele min glæde og opskriften med andre kvit og frit, hvorefter de så selvfølgelig selv kunne bestemme om de ville bruge den eller ikke. Men det skal jeg vist vente med, kan jeg fornemme på stemningen.
Men det skal jeg vist vente med, kan jeg fornemme på stemningen.
Du må jo selv bestemme om du vil dele metoden til andre. Jeg synes godt du kan dele den med det samme, hvis du gerne selv vil. Men det vil nok være bedst, hvis du ville "teste" det for os andre ;-)
Jeg håber da for dig at det lykkes. Men vil bare advare dig mod at "sælge" en uprøvet idè til folk. For hvis de så ikke kan få det til at virke efterfølgende. Kan du være ret sikker på at du bliver temmelig upopulær. Og risikerer at blive ufrivillig deltager i diverse TV programmer.
Tak skal du ha', og uha det skal vi ikke have noget af.
Egentlig ville jeg oprindeligt blot dele min glæde og opskriften med andre kvit og frit, hvorefter de så selvfølgelig selv kunne bestemme om de ville bruge den eller ikke. Men det skal jeg vist vente med, kan jeg fornemme på stemningen.
God torsdagskarma til dig også.
Behold opskriften selv - ellers går fidusen af din forretning hvis folk kan finde opskriften på nettet efter dit første webinar!
Du har tjent 11.000, og du vil kalde dig adnese ekspert, holde foredrag, skrive bøger, samt komme i TV uha hvor er det stort. Drop det pis og kom videre lille ven, 20% af folket herinde tjener millioner hver dag. Så se at få din tjeneste op, og holde den i 5-6 år derefter kan du komme i de baner. Blot realistisk! Alle kalder sig for eksperter selvom de intet aner noget blot fordi man rammer skiven i midten engang er det ikke tegn på at man er ekspert se du bare ekstrabladet:) bombeekspert, løbekspert, sexekspert, kondomekspert. Jaja de er bare folk som intet aner som intet faglig baggrund har! Ja da jeg var i midten af 20'erne scorede jeg et mål på sakse og det var blot fordi jeg gled og ramt bolden som gik ind ubevidst. Kald i bare mig sakseEkspert. Latterlig land! Flytter snart til et land hvor folk er sande og realistiske.
Det jeg synes er mest interessant er hvordan du fik 20 x månedlig indtjening for den, for det er i hvert fald ikke normalt for en Adsense side. Så hvis du kan gøre det et par gange, så har du måske et talent for at sælge websites og det ville jeg gerne købe noget info om. At lave en side der tjener 500 kr er fint nok, men det er ikke ligeså imponerende.