Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Malerfirma søger feedback for nyt logo :)

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

 

Jeg håber ikke du har brugt mange penge på dit slogan for det er allerede brugt af danske malermestre  http://bysted.oneoffice.dk/dk/Menu/Privat/Reklamekampagne.

 

Personligt synes jeg dit firmanavn er intetsigende i forhold firmaets beskæftigelse .   Hvad med nogen mere opfindsomt så folk umiddelbart forbinder firmanavnet det med et malerfirma.

 

 

 

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm om man kan se at de er malere eller ej, har sådan set ikke den store betydning, hvis de kan bygge sig en brand op.

Eksempel:

Mcdonalds logo = Stort M, som viser på ingen måder at det er et burger sted. Vi kender kun til det fordi de har et stærk brand. 

Der er utal af sådan virksomheder som ikke har et logo der umiddelbart viser hvad de sælger. Men vi kender til dem. Hvis han skifter sit logo design om til pensel eller maling så vil der ske to ting:

1. Hans kunder som kender ham allerede vil ikke kunne kendende mærket.

2. Han vil netop se ud som mange af de andre og ikke bryde den kedelige samme kliche af logoer.

Nogle malerfirmaer som har hyret dygtige logo designer, skille sig ud, de har fået designet et logo som fortæller en historie, et logo design som appellerer til deres målgruppe på mange forskellige niveauer.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København K
Tilmeldt 11. Mar 11
Indlæg ialt: 118
Fra  Droner ApS Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Et godt logo til en maler behøver jo ikke nødvendigvis involvere en malerspand og en pensel. Synes det spiller rigtig fint og giver et godt førstehåndsindtryk. Det ville jeg helt sikkert gå videre med!

Ejer og driver webshoppen Droner.dk, der sælger droner på det danske marked.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 10
Indlæg ialt: 230
Fra  DANMAG ApS malerservice Skrevet kl. 20:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Igen.

Jeg skal lige forklare noget:

Firma navn DANMAG blev oprettet i 2009 og også det logo her er 3 år gammel. Så glemt alt om at skifte navn osv... 

  

Vi har lavet nyt logo på grund at vi sælge/udlejer også airless sprøjter og derfor skal logoer slået sammen.

 

Er det lovligt at bruge Danske malermestre slogan '' LAD HELLERE OS MALE'' på min eget logo ???

Evventuelt kan I hjælpe mig med anden slogan på 4 ord om malerarbejde? :)

Mange tak !

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Teoretisk set er det ikke lovligt nej.

Men for at være på den sikre side, tag kontakt til dem og spørg om du må bruge det..

Hellere spørg og få et nej, end at bruge det og få en sag på nakken senere hen.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

DANMAG:
Vi har lavet nyt logo på grund at vi sælge/udlejer også airless sprøjter og derfor skal logoer slået sammen.

Det er så desværre ikke lykkes. Nu ligner det nærmer et Banner.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)