Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til forbedring af landings side :)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs folkens!

Jeg skal have hjælp til at lave en ny landings side når man kommer fra AdWords. Lige pt. klarer min nuværende side det fint, men vil gerne have den bliver bedre end den er nu.

Lige pt. ser langt af de fleste af mine søgeord således ud:

Så det ville være rigtigt dejligt at få den op på 10/10 :)

Lige nu har jeg denne side som min "catch all" side, for alle de iPhone 5 jeg laver. Ville det kunne betale sig at lave en helt ny side med hver eneste reparation, eller ville det være spild af tid?

Eller har i nogen andre ideer til andre forbedringer? 

Jeg har lige pt. en konvertering på 37,5% og en CTR på lige omkring de 9%.

Fra København S
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 162
Fra  PR-Gruppen Skrevet kl. 07:47

Hej Mads,

En konverteringsfrekvens på 37,5% er et flot resultat og en CTR på 9% er også rigtig godt. Men selvfølgelig skal du da gå efter at få 10 ud af 10 i kvalitetsresultatet Wink

Jeg vil bestemt anbefale at du får delt din nuværende landingsside delt op i flere, så du har en side der matcher præcis det brugeren søger efter. Hvis der f.eks. bliver søgt efter "iPhone 5 skærm reparation" så er jeg overbevist om at du ville få mere ud af at sende brugeren til en side der handler om reparation af skærmen på en iPhone, end din nuværende landingsside.

Derudover er der også nogle tekniske ting på siden der godt kunne trænge til en kærlig hånd. Prøv engang at se her hvordan din side klarer sig iflg. Google PageSpeed Insights.

Og har du læst Googles egen guide igennem, hvor der er råd til hvordan man forbedrer sin landingsside? Der er helt sikkert nogle guldkorn at hente.

God arbejdslyst Smile

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 10:48

Hej!

Tror jeg laver en ny landings side per reparation.

Har godt tidligere kigget på PageSpeed insights, men kan simpelthen ikke finde ud af hvordan jeg ændrer nogen af de ting den foreslår.

Men mange tak for hjælpen!

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 16:49

Er enig med Joel i at det er værd at prøve med mere specifikke landingssider.

Synes ikke du skal hænge dig for meget i kvalitetsresultater. Brug hellere tiden på at brainstorme over nye søgeord, da din indtjening garanteret vil blive højere på at finde nye søgeord der virker i forhold til at polere på de gamle.

Jeg har kampagner med søgeord der har et kvalitetsresultat på 1/10 fordi de umiddelbart intet har at gøre med det produkt jeg reklamerer for: det mister jeg ikke nattesøvn over, for de giver stadig konverteringer.

Måske du også skal læse korrektur en ekstra gang på din side, det er ikke så professionelt at stave professionelt "proffessionelt".

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)