Den her lille ægge opfindelse var bare for sjov, den gør mig nok ikke rig - men det er da sjovt at kunne sige "dén har jeg lavet!" ;-
Okay det kan jeg godt forstå, men ham der opfandt afdrypperen på vinflasken, er millionær i dag, han skar bunden af en cola flaske og satte den i en vinflakse, wupti produtype og hvor mange har ikke den i sit hjem;-)
den her ting er simpel, og det jeg har tit stået og taget æggeskalder op af min mad, total irreterene. jeg køber den når den kommer på market.
pointe, nogle gange er det de simple ting, der giver bedst resultat:-)
men fedt du er i gang med flere ting..
Ja det er rigtigt, men jeg er overbevist om at jeg nok skal nå millionerne en dag, om jeg vil det eller ej, haha
Jeg syntes at det er sjovere at få sat noget i gang og kunne være stolt af det man har lavet og dem man har hjulpet ved hjælp af sin hjerne og tanker, så kommer pengene i anden række :-)
Tusinde tak for dine venlige ord! Dén slags er nok betaling for mig :-)
Bare lige for at forstå det helt, hvordan er det lige at den her undgår skaller, når du drejer den rundt, bliver der så ikke ødelagt nogle skaller og hvor er det så lige at de bliver af. ?
Bare lige for at forstå det helt, hvordan er det lige at den her undgår skaller, når du drejer den rundt, bliver der så ikke ødelagt nogle skaller og hvor er det så lige at de bliver af. ?
Ideen er bestemt ellers god.
Ove
Fedt at du spørger ind til den :-)
I det at du drejer rundt, så er det kun selve "låget" med de skarpe tænder som drejer rundt (den anden halvdel holder ægget på plads) - hvilket laver en ridse rundt om på ægget - dét gør så at det knækker mere rent og uden problemer når man så åbner igen. (Man kan også bliver ved med at dreje rundt så man faktisk skærer skallen midt over og på den måde også får ægget ud)
OK, så er det bare en vild fed ide den kan mange helt sikkert bruge, for ikke at tænk på folk med et handikap, der kunne det helt sikkert være et hjælpe værktøj.
Sig til hvis du mangler et sted at sælge den, vi sælger lidt køkkentilbehør i vores shop i forvejen. :-)
OK, så er det bare en vild fed ide den kan mange helt sikkert bruge, for ikke at tænk på folk med et handikap, der kunne det helt sikkert være et hjælpe værktøj.
Sig til hvis du mangler et sted at sælge den, vi sælger lidt køkkentilbehør i vores shop i forvejen. :-)
Meget enkelt, men en super fed en af slagsen! Virker umiddelbart ikke som den dyreste ting at udvikle, det måden er et fedt alternativ.
- Jeg har i hvert fald smidt en stemme på dit projekt, så jeg vil ønske dig held og lykke! :-)
Nej jeg tror ikke at det vil koste alverden :-) Dog går jeg op i at den bliver lavet i nogle lækre materialer og at man kan mærke at det er god og solid kvalitet.
I skal være klar over, at hvis I offentliggør jeres ideer på offentlige sites (og det er offentligt, selv om man skal tilmelde sig), så er der en meget alvorlig risiko for at I ikke kan få patent. For at få patent er det nemlig således at teknik/metode ikke må være "almindelig kendt" og ideen/metoden/processen/løsningen må ikke være offentliggjort. Så hvis I sidder med en fiffig ide med potentiale, så undersøg først om den er patent-bar/værdig, indgiv en ansøgning og når patentansøgningen er BEKRÆFTET modtaget, så kan I gå videre, beskyttelsesdagen er fra den dag ansøgning er modtaget, hvis den bevilges. (Tilbagevirkende kraft altså).
Hvis en person/et firma stjæler jeres ide fra sådan en side og kapitaliserer på den, så kan I kikke i vejviseren efter at få nogetsomhelst udkomme af jeres ide. Og det er da surt!
Bare en bette advarsel fra den sure gamle mand.:-)
I skal være klar over, at hvis I offentliggør jeres ideer på offentlige sites (og det er offentligt, selv om man skal tilmelde sig), så er der en meget alvorlig risiko for at I ikke kan få patent. For at få patent er det nemlig således at teknik/metode ikke må være "almindelig kendt" og ideen/metoden/processen/løsningen må ikke være offentliggjort. Så hvis I sidder med en fiffig ide med potentiale, så undersøg først om den er patent-bar/værdig, indgiv en ansøgning og når patentansøgningen er BEKRÆFTET modtaget, så kan I gå videre, beskyttelsesdagen er fra den dag ansøgning er modtaget, hvis den bevilges. (Tilbagevirkende kraft altså).
Hvis en person/et firma stjæler jeres ide fra sådan en side og kapitaliserer på den, så kan I kikke i vejviseren efter at få nogetsomhelst udkomme af jeres ide. Og det er da surt!
Bare en bette advarsel fra den sure gamle mand.:-)
Tak for advarslen, jeg er godt selv klar over at der er en chance for at idéerne bliver snuppet derinde fra, men nu er det som sagt bare noget jeg prøver for sjov, så hvis nogen er så smålige og har lyst til at få så dårlig smag i munden - så er det bare ærgerligt :-)
Når det så er sagt, så er jeg skam også åben overfor en investor-mulighed, så send mig en besked og lad os tage den derfra.