Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har brug for din hjælp! (Kræver kun ét klik)

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Amino

Jeg har brug for jeres altid fantastiske hjælp! Quirky.com er en side som tilbyder at producere ens opfindelser, man får så royalities af hvert salg (MEGET lidt) så det er mere noget jeg vil prøve fordi at det kunne være sjovt.

Jeg har lavet en prototype, og beskrevet opfindelsen.

"Slip for at samle små æggeskaller op fra dine retter, for at smadre ægget når du vil slå det ud, for at få slimede hænder - og mindst salmonella risikoen ved at du ikke kommer i direkte kontakt med ægget og derved er nødt til at vaske hænder inden du rører ved andre madvarer"

Det som det kræver af dig er at du klikker på dette link: http://www.quirky.com/invent/669029/action/vote/query/sort=ending_soon&categories=all

Og trykker "VOTE" - det er det eneste det kræver af dig. Tusinde tak for din hjælp! :-)

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:29

Hejsa.

God idé, så planterne ikke bliver smudset til med æg.

Du skal huske at nævne, at det kræver at logge ind på quirky for at give dig et vote. Du har fået min stemme :-D

Vil du stemme på Ideahunters.dk? Det kræver blot et FB like ;-)

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 20:29

fed ide.. Jeg har stemt.

Men tror du ikke det er noget du skal tage patent på? i stedet for at få småpenge, for noget som måske godt kunne blive et redskab i de flestes køkken.?

du kan jo søge kapital her inde, hvis der er nogle der kan lide din ide. !?  

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 20:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Man skal tilsyneladende også give oplysning om Facebook venner

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

GrN.dk - Logistik og regneark:

Hejsa.

God idé, så planterne ikke bliver smudset til med æg.

Du skal huske at nævne, at det kræver at logge ind på quirky for at give dig et vote. Du har fået min stemme :-D

Vil du stemme på Ideahunters.dk? Det kræver blot et FB like ;-)

VH. HelePlanter.dk

Arh, det tænkte jeg ikke iige over (min logger bare automatisk ind)

Tusinde tak! Hvis jeg nu havde facebook så skulle jeg nok have stemt! Men jeg er sikker på at du får noget eksponering her i dette indlæg :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33

Torben Brighs:

Man skal tilsyneladende også give oplysning om Facebook venner

Det tror jeg nu ikke? Jeg har ikke facebook - og jeg stemmer på andres.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 20:36

Bertil Boisen:
Tusinde tak! Hvis jeg nu havde facebook så skulle jeg nok have stemt! Men jeg er sikker på at du får noget eksponering her i dette indlæg :-)

Det har du ret i. Man behøver ikke FB for at lave en bruger på Ideahunters.dk. En kort idé til et af projekterne er selvfølgelig også velkommen ;-)

God vind med æggeknuseren :-D

VH. HelePlanter.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

cecilie krogh :

fed ide.. Jeg har stemt.

Men tror du ikke det er noget du skal tage patent på? i stedet for at få småpenge, for noget som måske godt kunne blive et redskab i de flestes køkken.?

du kan jo søge kapital her inde, hvis der er nogle der kan lide din ide. !?  

Tusinde tak! Det betyder meget! :-)

Jo det kunne man sikkert godt, men så skal jeg jo selv til at finde ud af det med produktion osv. Jeg har gang i et endnu større projekt for tiden som har globalt potentiale - det bliver RIGTIG stort, så dén idé får al min opmærksomhed.

Den her lille ægge opfindelse var bare for sjov, den gør mig nok ikke rig - men det er da sjovt at kunne sige "dén har jeg lavet!" ;-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:36

GrN.dk - Logistik og regneark:

Bertil Boisen:

Det har du ret i. Man behøver ikke FB for at lave en bruger på Ideahunters.dk. En kort idé til et af projekterne er selvfølgelig også velkommen ;-)

God vind med æggeknuseren :-D

VH. HelePlanter.dk

Tusinde tak skal du have! :-)

Hvis der er nogle der undrer sig over noget, skal i selvfølgelig bare spørge!

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 21:03

Bertil Boisen:
Den her lille ægge opfindelse var bare for sjov, den gør mig nok ikke rig - men det er da sjovt at kunne sige "dén har jeg lavet!" ;-

Okay det kan jeg godt forstå, men ham der opfandt afdrypperen på vinflasken, er millionær i dag, han skar bunden af en cola flaske og satte den i en vinflakse, wupti produtype og hvor mange har ikke den i sit hjem;-) 

den her ting er simpel, og det jeg har tit stået og taget æggeskalder op af min mad, total irreterene. jeg køber den når den kommer på market.

pointe, nogle gange er det de simple ting, der giver bedst resultat:-) 

men fedt du er i gang med flere ting.. 

Side 1 ud af 4 (39 indlæg)