Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris/Ros til hjemmeside

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Harlev
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Alttilbørn.dk Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Optartede Alttilbørn.dk tilbage i juni måned og har undervejs fået rettet en del småfejl og mangler. Savner at få nogle eksperter til at komme med ris eller ros og hvad I synes om hjemmesiden www.alttilbørn.dk

Mvh.

Kristian

Fra Lystrup
Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian:

Optartede Alttilbørn.dk tilbage i juni måned og har undervejs fået rettet en del småfejl og mangler. Savner at få nogle eksperter til at komme med ris eller ros og hvad I synes om hjemmesiden www.alttilbørn.dk

Mvh.

Kristian


Som en "IKKE" ekspert vil jeg sige det ser kanon godt ud. Jeg blev fanget og klikkede rundt.
Jeg mangler nemlig lidt til den lille bay :) Så tak for hjælpen :)

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg synes fotos på forsiden er for store

og så mangler firma info

Fra Harlev
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Alttilbørn.dk Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ZaZi-Lystrup.

Tak for dit svar og helt rigtig, så skulle hjemmesiden gerne fange folk, som den har gjort ved dig. Tak for dit feedback.

Mvh.

Kristian

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Mit tumiddelbare indtryk, som professionel, er at siden rent designmæssigt ser meget hjemmelavet og amatør agtig ud. - Du ville her kunne vinde rigtig meget ved at få en erfaren designer med sans for call to action, til at redesigne et theme til dig.

Dog positivt at se at siden er bygget på bootstrap og er responsiv! - Som udgangspunkt har du en fin grundside som lige mangler det sidste touch rent designmæssigt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Jeg synes jeres hjemmeside ser simpel og stilren ud.

Det grønne logo, alttilbørn mangler måske et slogan. Et lige nedeunder eventuelt. Eksempelvis nike: just do it. Det giver noget kunderne kan huske.

Jeres hover tekst på de forskellige skiftende billeder er ikke responsive. Billederne er, men ikke teksten.

Fra Østerbro, København
Tilmeldt 7. Jun 08
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 20:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg synes faktisk, at du har fået dig en super pæn hjemmeside. Den ting, som springer mig i øjnene er, at der er mange indtryk på din landingpage. Hvis jeg var dig ville jeg sørge for, at den er mere simpel at gå til. Det skal siges, at jeg generelt er meget minimalistisk og godt kan lide, når det er enkelt. 

Godt arbejde, 

De bedste hilsner, 

Anders

Stifter af Founderdocs - Lav en ejeraftale

Fra Århus
Tilmeldt 16. Sep 13
Indlæg ialt: 34
Fra  Visu Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kristian. 

Tillykke med dit site :) 

Her er lidt konstruktive kritik: 

- Jeg vil også råde dig til at skifte "Second hand" ud, da langt fra alle ved, hvad det betyder. 

- Det er ufattelige få sekunder, man har til at overbevise forbrugerne om, at de skal blive på siden. Jeg har meget svært ved at overskue dit site. Der er for meget tekst og for store billeder! Mit råd vil være at flette de to kolonner sammen, så du får en stor kolonne. Her kan du så ultra kort skrive, hvad siden går ud på. Dernæst vil det være en god ide at få nogen af produkterne frem på forsiden, du kunne evt. kontakte annonceørne for at høre, om de vil betale lidt for at ligger på forsiden. 

- Jeg synes personligt, at du skal droppe bannerne på forsiden, da det får din hjemmeside til at fremstå useriøs, samtidig med at det forvirre dine kunder. Hvis du fjerner reklamen, vil jeg råde til at dit layout får en venstre kolonne og en stor højre kolonne(midter og højre kolonne bliver slået sammen).   

- Det vil ligeledes være en god ide, at vise de kommende events på forsiden.  

- Det kunne være smart, hvis din menu havde en "drop down" funktion, da du sparer dine kunder får et ekstra klik og siden virker mere gennemført. 

- Nyhedsbrev vil jeg også arbejde med, da det er genialt værktøj for dig. Jeg vil placere nyhedsbrevet på forsiden og måske køre en konkurrence, så du kan booste antallet af tilmeldinger.  

Håber du kunne bruge lidt af det konstruktivt! 

Mvh. 
Mads Lauridsen 

Ps. Hvis yderligere spørgsmål send en PM

Få en gratis tilstandsrapport for din Adwords konto her www.malano.dk.   

Fra Harlev
Tilmeldt 26. Sep 13
Indlæg ialt: 13
Fra  Alttilbørn.dk Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads.

Mange tak for dit feedback. Har fået en masse ideer og der er mange overvejelser og så må vi lige se hvad der skal ændres nu og senere. Endnu engang mange tak.
Mvh.
Kristian

Tilmeldt 21. Dec 13
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Flot side, nem at navigere :)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)