Nu har jeg været medlem af Amino i et stykke tid og været i kontakt med forskellige andre medlemmer om emner som hjælp til salg og hjælp til driften af min virksomhed. Der er ikke kommet meget ud af dette og spørgsmål er om Amino er en gang luft! Eller er folk i dag for sløve og gider ikke? Ingen jeg har haft kontakt med har ønsket mere information og en dybere dialog samt eventuelt et møde for at finde ud af hvad jeg kan tilbyde. Amino er dog god til at trække penge ud af os medlemmer. Så det er ikke noget jeg kan bruge til noget og så siger jeg tak for denne gang. |
Hej Klaus,
det er jo en overvejelse værd, om man gider at betale cirka 100 kroner om måneden for dette forum.
Jeg har valgt at betale for det. Jeg har brugt Amino flittigt de sidste 4 år (med en anden profil først) og har fået meget ud af det.
Blandt andet har jeg fået en del kunder gennem Amino freelancer, hvor jeg blandt andet tilbyder oversættelser til tysk. Så kan man sige, at man godt kan få dem som gratisprofil også, men så kan man jo altså også kun byde på én opgave om måneden, hvilket jo ikke giver det store.
De kunder ville jeg ikke have fået uden freelancer delen her på Amino.
Udover det, så sætter jeg stor pris på alle de informationer, jeg kan få her af alle de kompetente mennesker, der også sidder med Wordpress, Markedsføring og hvad ved jeg. Der er meget hjælp at hente.
Jeg mener, Amino er pengene værd. Det betyder dog ikke, at man ikke skal regne med, at der af og til dukker lidt useriøse kommentarer op. Men dem kan man jo ignorere.
Venlig hilsen,
Lars