Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man bruge Amino til noget?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Nyborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan man godt sige.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:24
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Der findes ik et korrekt svar, men der er masser af muligheder. F.eks kunne du dele ud af viden og erfaringer i tråde, hvor overvågning er et issue. Du kunne ligeledes oprette en blog herinde, eller skrive nogle indlæg, hvor du fortæller lige præcis, hvorfor jeres produkt er smart. Du har Amino plus, så lav da reklame, når muligheden er der. 
Du kunne også lave et sær tilbud til medlemmer herinde osv...

Nu er jeg en af dem, som er i jeres målgruppe, men I taber mig totalt, når jeg kommer ind på jeres side. Alle produkter har en standard produktbeskrivelse på engelsk, det ik her jeg tabes, men jeg aner ik en fløjtende fis, hva jeg skal kigge efter. Så når jeg sidder med 10 kameraer med 10 forskellige beskrivelser, så kan jeg blot konstaterer, at nogle indeholder tal, som er højere end andre...
Hvis jeg så vælger mere info om produkterne, så kommer der lige op til 40 siders PDF sider, med endnu flere tal = endnu mere tabt.

Dvs hvis jeg overhovedet vil videre, så tvinger i mig til at tage kontakt til jer. Hvor mange kunder tager kontakten, hvis de blot er ude og sondere mulighederne? Mit gæt er meget meget meget få. Dvs kommer der en webshop, som f.eks har beskrivelser mm på dansk, og som fortæller mig, hva jeg skal kigge efter via guides, så har de allerede vundet min tillid, også selvom prisen er dobbelt så høj...

Jeg kunne skrive meget mere, men allerede her er der masser af muligheder, som I kunne tage fat i og arbejde videre med Smile 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:26

Forstår man at bruge et forum generelt, og de muligheder Amino har syntes jeg det er et super stykke værktøj, med utrolig mange "grene" man kan få hjælp gennem. 

Men det kræver da bestemt en indsats, har selv nogle herinde også gratis - Tvivler dog slet ikke på at det netværk betaler sig hjem mange gange senere, og er allerede begyndt at gøre det. 

Men det kræver da at man smider noget tid, og ikke bare poster 4 indlæg og læner sig tilbage.

- Prøv bare at smid et indlæg omkring kritik/vurdering af din hjemmeside, der er alene ret mange ting der kan forbedres.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 17:29

Klaus,

Ser du Amino som en salgskanal, er det ikke sikkert at du får det udbytte du ønsker/forventer.

Det er primært et forum hvor vi hjælper hinanden til at blive bedre iværksættere. Og jo, vi handler også med hinanden, men det er ikke det bærende element.

Mange brugere har måske begrænsede midler, da de er på et tidligt stadie i deres opstart. Så for en del virksomheder, er den typiske Amino bruger måske i virkeligheden ikke i deres målgruppe. Ikke endnu, ihvertfald.

Mvh Carsten

Fra Nyborg
Tilmeldt 3. May 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:30

Ja, det kan være svært. Nu handler jeg med folk som ved hvad det drejer sig om og jeg skriver mange gange hele projektet for dem u/b. Ellers er det ikke så svært som det ser ud til. Arbejder dog på en ny hjemmeside hvor du enkelt finder et kamera + licens, log ind på internet og registrer dig, og så kører det. Vi optager alt for dig.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:35

Klaus Zarske:

Ja, det kan være svært. Nu handler jeg med folk som ved hvad det drejer sig om og jeg skriver mange gange hele projektet for dem u/b. Ellers er det ikke så svært som det ser ud til. Arbejder dog på en ny hjemmeside hvor du enkelt finder et kamera + licens, log ind på internet og registrer dig, og så kører det. Vi optager alt for dig.

Men hvis du kun handler med folk, som ved hvad det drejer sig om, så taber du måske den største gruppe på gulvet, som er alle os andre, som ik er særlig meget inde i mulighederne, eller ik lige ved, hvad vi skal kigge efter... Og jeg vil umildbart gætte på, at os uvidende er der flest af herinde...
Så i stedet for at skrive projekter for folk individuelt, så kunne du let og simpelt skrive et generelt indlæg eller 5, og så ville du helt sikkert få flere potentielle kunder...  

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 17:38

Klaus Zarske:

Hvis man bare søger en smule på forums og ser på hvad folk leder efter at video overvågning men ikke ved specielt meget omkring det, så tror jeg du taber en potentiel rigtig stor kundegruppe ved ikke at gøre noget ud af tekster osv.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 18:00

Klaus Zarske:

Så det du siger er, at du helst ikke handler med Hr. og Fru Jensen?

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 18:03

Hej Klaus

Hvis du tror at du kan løse din problemer med manglende newbizz salg, med et Plus medlemskab til 99 kr. pr. måned, så går den nok ikke. Men da havde da også været for godt til at være sandt ikke?

Men det betyder ikke, at Amino ikke kan hjælpe dig. Jeg ville umildbart tro, at du lære rigtigt meget om AdWords, Facebook og andet online marketing, og det ville kunne give dig en væsentlig forøgelse af ny salg. Men det kommer til at koste både tid og penge. Sådan er det desværre.

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:05

@Klaus

Du behøver jo ikke være medlem for at bruge det jeg har også nedgraderet

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)