Det kan man godt sige. |
Der findes ik et korrekt svar, men der er masser af muligheder. F.eks kunne du dele ud af viden og erfaringer i tråde, hvor overvågning er et issue. Du kunne ligeledes oprette en blog herinde, eller skrive nogle indlæg, hvor du fortæller lige præcis, hvorfor jeres produkt er smart. Du har Amino plus, så lav da reklame, når muligheden er der.
Du kunne også lave et sær tilbud til medlemmer herinde osv...
Nu er jeg en af dem, som er i jeres målgruppe, men I taber mig totalt, når jeg kommer ind på jeres side. Alle produkter har en standard produktbeskrivelse på engelsk, det ik her jeg tabes, men jeg aner ik en fløjtende fis, hva jeg skal kigge efter. Så når jeg sidder med 10 kameraer med 10 forskellige beskrivelser, så kan jeg blot konstaterer, at nogle indeholder tal, som er højere end andre...
Hvis jeg så vælger mere info om produkterne, så kommer der lige op til 40 siders PDF sider, med endnu flere tal = endnu mere tabt.
Dvs hvis jeg overhovedet vil videre, så tvinger i mig til at tage kontakt til jer. Hvor mange kunder tager kontakten, hvis de blot er ude og sondere mulighederne? Mit gæt er meget meget meget få. Dvs kommer der en webshop, som f.eks har beskrivelser mm på dansk, og som fortæller mig, hva jeg skal kigge efter via guides, så har de allerede vundet min tillid, også selvom prisen er dobbelt så høj...
Jeg kunne skrive meget mere, men allerede her er der masser af muligheder, som I kunne tage fat i og arbejde videre med