Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dødtræt af NETS

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg de sidste 6 uger sendt dokumentation på dokumentation til Nets, alligevel beder de uafladeligt om mere af samme slags selv om alt er fremsendt.

Deres langsommelighed og mangel på service, kan ligge på et meget lille sted.

Vi har nu besluttet at droppe Nets og finde andre løsninger, så er der andre med lignende erfaringer så lad mig høre nærmere.

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Mar 13
Indlæg ialt: 104
Fra  www.letswork.dk Skrevet kl. 10:35

Jeg har samme erfaring med Teller. Vi har nu ventet 7 uger på en indløsningsaftale, og har nu for anden gang fået den lavet om til en hastesag. hvordan man kan gøre det to gange ved jeg ikke.. Men det er elendig service!

www.letswork.dk - Bringing brains to business!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:50
Gennemsnit 3,5 stjerner givet af 2 person

der er flere tråde om emnet og i alle fald måske ikke så meget at de beder om samme dokumentation igen og igen men at det kan tage 8 uger at få en ansøgning igennem er jo MEGET lang tid.

Om det så betaler sig som virksomhed at blive træt - hvis det betyder man vælger en løsning man tror er dårligere for omsætning er en anden sag - men jeg forstår trætheden. At drive virksomhed indebærer desværre en lang række op ad bakker og ting der ikke gør som man vil. Nets burde ikke tidsmæssigt være en af dem.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Man skal som virksomhed for at få den bedste process være meget obs på reglerne og kravene fra Nets/tellers side. Der er dog generelt ret lang ventetid, og man kan også være uheldig at vente uden nødvendig grund. Det er dog klart, at ventetiden fra første afvisning til et nyt svar er meget langsom.

Nu skal jeg ikke gøre mig ekspert i deres process, men vi har oplevet, at nets har nævnt at løsningen er godkendt, men at kunden skulle vente 10-24 dage på et Forretningsnr, hvilket I min verden bare er et nummer de skal have genereret inde i deres eget system.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 11:01

Det er for dårlig service - absolut.

Der må være nogle forretningsgange de med fordel kan kigge igennem. :)

Dog tror jeg for mange at det kan svare sig at vente på godkendelsen, og få specielt dankortet med til de lave transaktionsgebyrer.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

Det er et generelt problem med Nets/Teller. Det er udelukkende pga. Dankortet de firmaer har deres eksistensberettigelse.

De er dyre, langsomme og fantasifulde i forhold til sagsbehandling.

Hvis folk nu lagde det forældede skrammel som Dankortet er på hylden, ville de få så stor konkurrence at de enten måtte lukke eller tilpasse deres forretningsgang.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 15:05

Har fået oplyst, at der kun er 5% af rene dankortholdere tilbage, så det er jo kun et spørgsmål om tid :-)

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 12:50

larslander2:
Har fået oplyst, at der kun er 5% af rene dankortholdere tilbage, så det er jo kun et spørgsmål om tid :-)

Det er ikke fordi, jeg tror, det er ukorrekt - men hvor har du det tal fra?  

Tilmeldt 27. Feb 13
Indlæg ialt: 158
Fra  Rentebasen Skrevet kl. 12:56

Ja, det lyder vildt, men er det fordi at langt de fleste har visa/dankort?

Problemet med Visa kort er at der ofte tillægges ekstra gebyrer når man betaler med visakort på nettet.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:42

Jeg har også læst at dankort kun ejes af de der 5% men kan ikke huske kilden.

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)