Hej Ravn Tak for input. Det er meget brugbart Jeg er måske godt klar over at det nok skal være tættere på de 300 kr, end de 500 kr. (måske endda under 300). Jeg vil dog ikke sælge mig selv til samme pris som en timelønnet studentermedhjælper. For det første har jeg omkostninger forbundet med at drive virksomheden. Set fra min kundes side så er kostprisen ved ansatte noget højere end bare timelønnen (administration, kontorplads, computer etc). Desuden tror jeg heller ikke mine potentielle kunder har behov for en fast timeansat, men har et behov som er mere projektbaseret. |
Hej Igen
Jeg vil gerne sige tak for de svar der er kommet, de har ligget og spiret i et par måneder nu. Jeg har også ringet rundt til nogle virksomheder, og det er generelt at de er åbne overfor ideen.
Jeg har derfor besluttet at jeg starter, så hvis der er nogle af jer der er interesseret i min hjælp, er i meget velkomne til at give besked. I kan gøre det på npn@studentkonsulent.dk. Da jeg er ny er jeg åben overfor en introduktionspris mod at jeg må benytte jer som reference.
Igen tak for jeres input
Mvh Niels-Peter