Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har nystartede/mindre virksomheder brug for konsulentydelser fra en studerende

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 25. Mar 11
Indlæg ialt: 12
Fra  Studentkonsulent Skrevet kl. 19:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer. 

Jeg har længe gået med en ide i maven. Jeg kunne godt tænke mig at levere ydelser til nystartede og mindre virksomheder. 

Jeg studerer Almen erhvervsøkonomi på 3. år, så jeg føler selv at dette studium har givet mig en del teoretisk viden, som jeg har en fornemmelse at mindre og nystartede virksomheder har brug for. 

Helt konkret tænker jeg mig at hjælpe virksomheden når der bliver udviklet strategi, udført marketingsplan eller når driften skal optimeres. 

Hvad tænker sådan nogle som jer, der allerede har mindre eller nystartede virksomheder? Er der marked for ideen? 

Fra Odense
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 217
Skrevet kl. 19:09
Hvad vil du tage for det ? :)
Fra Frederiksberg C
Tilmeldt 25. Mar 11
Fra  Studentkonsulent Skrevet kl. 19:13

Hej Morten. 

Ærligt talt har jeg ikke overvejet det forfærdeligt meget endnu, men jeg er godt klar over jeg ikke kan tage så meget som færdigtuddannede konsulenter. Det er også der jeg mener jeg har mit marked, da små og nystartede virksomheder ikke har råd til de dyre konsulenter. 

Jeg tænker umiddelbart at det kommer til at ligge et sted mellem 300 og 500 kr. Dette tal må i også meget kommentere på, om det kan holde i virkeligheden. 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:02

Altså hvis prisen var god, og jeg følte at personen levere et ordenligt stykke arbejde kunne det måske godt lokke. 

Måske lidt et "sats" med hensyn til tmer, men du kunne vel også tilbyde pakker for de nystartede. 

Pakke 1:

- Vejledning omkring økonomi

- Gennemlæsning samt input til marketings plan

Pakke 2: 

- Overstående 2 punkter

- Hjælp til kunde søgning

- Vejledning i lancering