Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl i kommentarer på freelancer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Oct 06
Indlæg ialt: 588
Fra  dk Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg forsøger at skrive en offentlig kommentar på en freelance opgave og får følgende fejl:

"En mærkelig fejl opstod. Prøv igen og hvis det ikke virker, kontakt da amino på support@amino.dk"

Beskeden dukker ikke op efterfølgende.

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 15:04

Mads Mogenshøj:
Beskeden dukker ikke op efterfølgende.

Kunne ikke nå redigere. Bare lige for at uddybe, men jeg med ovenstående at den besked jeg skrev ikke dukkede op. Fejlen kommer hver gang jeg prøver.

Fra København S
Tilmeldt 17. Jul 07
Indlæg ialt: 498
Fra  Amino ApS Skrevet kl. 15:17

Hej Mads 

Hvad er det du skriver i den kommentar? Indeholder det nogen tal eller special tegn?

De bedste hilsner
Morten 

Tilmeldt 30. Oct 06
Fra  dk Skrevet kl. 16:33

Nej, bare almindelig tekst.

Jeg skriver denne:

'Det er ikke muligt at tvinge et bruger til at checke ind før de kan få adgang til netværket - ikke med web teknologier alene i hvert fald. Giver det stadig mening for jer at lave den løsning?'

På dette opslag:
http://www.amino.dk/freelancer/user/-2147472125_Internetops230;tning_der_checker_folk_ind_facebook_p229;_destinationen,_n229;r_de_logger_p22.aspx

Jeg har budt på et opgave i denne uge og er ikke plus medlem, så måske det er derfor? (den giver mig dog ikke beskeden om om at opgradere ligesom når jeg klikker på bud i sidebaren).

Jeg oplevede en tilsvarende fejl, da jeg bød på en tidligere opgave for et par dage siden. Når jeg gik tilbage var mit mit bud og besked dog registreret alligevel, så der meldte jeg ikke fejlen.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)