Er der nogen som har erfaring med integration af Mailchimp i Wordpress / Sistina ?
Det drejer sig om at jer har selvfølgelig har et felt hvor man skal indtaste sin mail adresse, og trykke på en "tilmeld mig" knap. Men når man har gjort dette bliver man sendt videre til min Mailchimp signup-form, hvilket også er meningen. Men "den" har desværre i mellemtiden glemt at man allerede har indtastet sin e-mail, og skriver derfor en fejl meddelelse omkring dette.
Kan jeg på nogen som helst måde gøre sådan, at man ikke skal indtaste sin e-mail adresse 2 gange ?
Lyder mærkeligt at det er nødvendigt at indtaste mailen to gange.
På min webshopwww.iskins.dk bruger jeg også mailchimp (Hvilket jeg er super glad for, da det er et virkelig godt program) Her indtaster man mailen og derefter skal man bekræfte at man har "signet up" ved at trykke på et link i en automatisk sendt mail.
Har du downloadet et mailchimp plugin eller hvordan har du det sat op :)?
Kender ikke det der "Sistina". Jeg ved dog godt hvorfor du har problemet.
Du skal sørge for at få udfyldt Form Action med det rette link. Samme med evt navne: FNAME, LNAME og EMAIL.
Du kan også hente kode til en form derinde, som tidligere nævnt, men går udfra du bruger en eller anden form for widget som jeg også har brugt i dag. Min hedder dog Genesis E-News Extended, som du kan se på min hjemmesideGitaStreet.dk.
Ellers kan du se en supergod og let at forstå video tutorial her (på engelsk). " target="_blank">
Selvom du bruger et andet plugin/widget end jeg har gjort, er prinpippet akkurat det samme.
Mange tusind tak for jeres hjælp, takket være jer virker det nu. !!!
Grunden til at jeg ikke lige har fået svaret jer, på jeres mange dejlige svar, er fordi at jeg har forsøgt med at løse det på baggrund af jeres forslag.
Den næsten pinlige fejr, var at jeg havde skrevet "email" med lille og ikke med STORT. :)