Jeg har ikke selv en shop som jeg har udført det på. Jeg har derimod gjort det for en masse engelske keywords, som du kan se på listen nedenfor:
retail space...............................................Rank #1 pop-up retail space.....................................Rank #2 short-term retail space................................Rank #2 nyc pop up shop........................................Rank #1 san francisco pop up shop...........................Rank #1 storefront..................................................Rank #2 pop up store..............................................Rank #2 New york city pop up store.........................Rank #2 NYC pop up store......................................Rank #2 San Francisco pop up store.........................Rank #1 SF pop up store.........................................Rank #1 pop up retail stores.....................................Rank #2 how to open a pop up store..........................Rank #1 the storefront.............................................Rank #1 pop up shops.............................................Rank #2 pop up shop...............................................Rank #2 pop up store space.....................................Rank #1 pop-up shop space.....................................Rank #2 pop up retail..............................................Rank #3
Dette er efter et forløb på 6 måneder for en klient.
Mvh Gustav
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Er der tale om links fra danske eller udenlandske sider?
Hej Jean!
Der er tale om links fra udenlandske sider, men med rigtig høj PR.
Send mig endelig en besked hvis du har flere spørgsmål :)
Mads Henrichsen:
Hej Gustav!
Kunne også godt være interesseret. Send mig en mail på support@fixapple.dk så finder vi ud af noget!
Fedt Mads! Jeg sender dig lige en besked :)
Dansk Rengøring:
Hej Gustav
Vi vil gerne bestille en pakke.
Hilsen
Dansk Rengøring
Hej Dansk Rengøring,
Superfedt! Jeg sender en besked afsted til jer :)
Vil du hæve konverteringen på din webshop? Jeg opsætter Facebook remarketing kampagner til nogle af Danmarks skarpeste priser! Send mig en besked og få et godt tilbud.
Bum - Grundet den store efterspørgelse bliver jeg desværre nød til at lukke ned for tilbuddet nu.
Jeg dog senere lukke op for tilbuddet igen - jeg skal nok holde jer opdateret :)
Mvh Gustav