Sebastian - Hjemmesiden er opbygget med affiliate links og produktfeeds for at få det til at minde om en webshop. Jeg bruger et simpelt system fra Bricksite, som jeg synes er nemt at arbejde i. Produkterne på forsiden er rettet, så de står ens. Grunden til at der stod Imania på billederne er fordi at nogle af produkterne bliver leveret af dem. Hvad er det du synes der stadig mangler at blive rettet til for at siden er helt klar? Niclas - Mange tak for dine positive ord. Det er rart at vide jeg er på rette vej med konceptet. Jeg har slettet en række af produkterne, så der vises et mindre antal på forsiden. Hvad kan jeg arbejde videre med? |
Hejsa Lasse,
Jeg synes egentligt at du er godt på vej.
En ting du skal få gjort er at rettet alle de stavefejl der over alt. Og det siger jeg som selv staver skidt.
Og så ville mit forslag være at du fik kommunikeret den værdi du skaber for dine kunder som det første. Altså hvad er det du sælger og hvorfor? Kan dette gøres i et slogan eller andet?
Det er fint at have et stort udvalg osv, men det er utroligt svært at finde rundt i og som bruger er det ikke altid en fordel at få stillet mange løsningsforslag til rådighed. Altså her snakker vi om at du tilbyder information om mobilselskaber, reparation og køb af tilbehøv eller reserve dele.
Jeg føler jeg har for mange valgmuligheder på forsiden.
Hvorfor skulle jeg vælge dig? Hvad gør din service unik?
Mit råd er at være mere specialiseret i f.eks cool covers eller som søgemaskine til den billigste mobil.
Eksperimentere med designs. Synes f.eks du skulle prøve at flytte produkterne fra forsiden og istedet indsætte en pil (Klik for Danmarks bedste mobil tilbud) eller et eller andet. Så har du hverfald kommunikeret hvad du gør inden kunden er kommet ind.
Håber det kan hjælpe