Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Just-eat "kopi" af funktionerne. Hvordan?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Indlæg ialt: 235
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er forhåbentlig helt sikkert en titel som folk kan komme op af stolen af. Så det er jo helt fantastisk :-)

Men det er skam ikke så slemt som det lyder. Jeg er bare ude efter at lave en brugervenlig side, for en restaurant ejer der sælger pizza og grillretter. De er allerede på just-eat, men vil gerne ha´ deres egen hjemmeside, så de senere hen kan udvide, og sælge andre ting. Det har de ikke nemme muligheder for, hos Just-eat.dk

Det jeg er ude efter er sådan set funktionerne. Eller nogle af dem. Fordi jeg havde i tankerne at selve opbygningen skulle ligne hen af Just-Eat.dk - altså hvor man har kategorien i venstre side, og når man så klikker på f.eks "Pizza familie" så stryger den et stykke ned af på siden, og finder det sted på siden, hvor der er indtastet produkter i kategorien "Pizza familie"

Her skal der så være sådan en + knap (ligesom på Just-Eat) som så efterfølgende tilføjer produktet til indkøbskurven. Man skal herefter kunne vælge tilbehør til hvert produkt, og efter endt bestilling, kunne vælge om det skal leveres eller afhentes. Udover det, selvfølgelig også betalings mulighederne.

Jeg er lidt i tvivl om hvilket CMS system jeg skal lave det i. Har sat og søgt lidt på nogle plugins til WordPress, og har fundet lidt. Men jeg er meget i tvivl. For jeg vil ha´ en hurtig side, der er nem at udvide med, og som er brugervenlig og har shop funktionen on the fly. Derfor er jeg lidt skeptisk mht. Wordpress

Her er nogle punkter som der er yderst vigtige:

1) Mulighed for at tilføje tilbehør under en bestilling
2) Mulighed for at vælge "Kontant/Paypal/Dankort/Visa"
3) Mulighed for at vælge levering eller afhent i restaurant
4) Print kvittering ud ved hver bestilling via. en kvitterings printer
5) Hele menukortet skal være på én side. Med kategorier i produkt oversigten med et link ned af siden "hashtag links" - ligesom på Just-eat.dk
6) Mulighed for at lave rabatter ved f.eks. 300 kroner bestilling og evt. ved hvert produkt (så admin vælger rabat på hvert produkt)
7) Skiftende forsendelses priser. Eksempelvis 1 pris per 10 km, og 1 pris per 20 km (+)
8) Mulighed for at sætte et lille thumbnail ud for hvert produkt. - ligesom på nedenstående plugin 

Ved ikke 100% hvad jeg kan gøre, for at det kan blive gjort nemt. Jeg har erfaringer inden for de fleste CMS systemer, ellers kan jeg få det. Vil bare gerne ha´ det bedste af det bedste for min kunde. Så han har et lækkert alternativt i forhold til Just-eat.dk
De bedste hilsner
Michael Bay Sørensen

--------------------------------------

http://labs.saidigital.co/products/easy-restaurant-menu-manager-wordpress/ (Hvis bare der er mulighed for at lave en + knap, der tilføjer hvert produkt i kurven. Altså hvor hvert produkt IKKE har en individuel produkt side. Men det hele listet på en side, med kategori i siden)

http://www.theuppercrustcafe.co.uk/order-online/deluxe-sandwich-range/ (Et fint eksempel, dog med sine begrænsninger. WordPress plugin)

http://orderonline.takeawaysystem.com/order_takeaway.php?category=7243&name=Starters (Her er noget der INTET har med WordPress at gøre. Det er derhen af mht. funktionerne. Og hvordan det skal vises frem)

Få en gratis analyse fra SurfSmart

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 17:49

Uden at gøre mig 100% klog på det, så ville jeg nok bare vælge en shopløsning som Magento... Den burde have de ting du efterlyser.

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 17:57

Med Drupal får du total frihed til at sætte det op, præcis som du ønsker, og kan til en hver tid videre udvikle i den retning du måtte ønske :)

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 14:55

Hej Hej.

Mange tak for jeres svar. Ud fra de få svar der er kommet, er det jo meget svær for mig at vælge :) Drupal tror jeg dog vil være at foretrække, da det er det system jeg ved LIDT om. Magento aner jeg ikke noget om, men er rimelig lærernem.

Jeg vil forsørge mig med en Drupal løsning. Er der nogle der har nogle gode idéer til et godt responsive thema? Det er ligemeget om det koster noget (jeg vil hellere betale for noget der bare virker, i stedet for at prøve mig frem med alle mulige forskellige funktioner)

.... Men hvis jeg nu gerne vil ha´ en simpel løsning, på en lille side, i WordPress. Er det så ikke muligt? Jeg gad godt og få en købs knap ud fra hver produkt. Altså nedenunder det lille ikon (eksempelvis)

http://product-demos.wp-restuarant-menu-manager.saidigital.co/?page_id=4

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 11:18

Mht. Drupal themes er de mest hotte Omega eller Zentropy alt efter om du er til grids eller ej.

- Når det kommer til Drupal er ting i øvrigt stort set altid gratis :)

Fra Vinderupvej 1
Tilmeldt 2. May 12
Fra  Powercube.dk SurfSmart ApS Skrevet kl. 11:54

Det lyder fantastisk. Tror det er Drupal jeg vælger.

Mange tak for svarene 

Rasmus L. Knabe:

Mht. Drupal themes er de mest hotte Omega eller Zentropy alt efter om du er til grids eller ej.

- Når det kommer til Drupal er ting i øvrigt stort set altid gratis :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)