Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stiftelse af APS+holding

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Frederik Friche:
Du er også mere end velkommen til at ringe og booke et fysisk møde - hvilket kan afholdes ganske uforpligtende for dig.

Jeg gik da virkelig ud fra, at der i alle tilfælde afholdes møde med stiftere og ledelse af nye selskaber, men det er måske ikke tilfældet?

Tonny

Fra Hellerup
Tilmeldt 19. Mar 12
Indlæg ialt: 14
Fra  NEMADVOKAT Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tonny

Der bliver i alle tilfælde hos NEMREG (NEMADVOKAT) sikret en behørig dialog mellem alle involverede parter omkring stiftelsen. Dette værende både stiftere, ledelse (hvis forskellig fra stifter), banker evt. revisor mv. Dette kan foregå ved telefonmøde, videomøde eller ved fysisk møde på vores kontor. I alle tilfælde er det formålet at sikre, at stiftelsen gennemføres på et fornuftigt og oplyst grundlag og at identiteten på de involverede parter og kapitaloverførsler er sikret inden nogen form for registrering igangsættes. 

Vores vejledning og rådgivning kan favne alle typer kunder - bestillingen er blot online og processen hovedsagligt digital. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 26. Aug 10
Indlæg ialt: 2725
Fra  Erhvervs Consult Revision & Rådgivning Skrevet kl. 12:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Friche:

Hej Tonny

Der bliver i alle tilfælde hos NEMREG (NEMADVOKAT) sikret en behørig dialog mellem alle involverede parter omkring stiftelsen. Dette værende både stiftere, ledelse (hvis forskellig fra stifter), banker evt. revisor mv. Dette kan foregå ved telefonmøde, videomøde eller ved fysisk møde på vores kontor. I alle tilfælde er det formålet at sikre, at stiftelsen gennemføres på et fornuftigt og oplyst grundlag og at identiteten på de involverede parter og kapitaloverførsler er sikret inden nogen form for registrering igangsættes. 

Vores vejledning og rådgivning kan favne alle typer kunder - bestillingen er blot online og processen hovedsagligt digital. 

Hej Frederik

Det var også det jeg efterlyste, da det efter "Lov om forebyggende foranstaltninger mod hvidvask af udbytte og finansiering af terrorisme (hvidvaskloven) er et ufravigeligt krav om identifikation af alle parter ved bl.a. selskabsstiftelser.

Dette fremgår også af denne "Minivejleding om hvidvaskloven" fra advokatsamfundet

http://www.google.dk/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=6&ved=0CFEQFjAF&url=http%3A%2F%2Fwww.advokatsamfundet.dk%2FAdvokatregulering%2FHvidvask%2F~%2Fmedia%2FHvidvask%2FMinivejledning%2520%2520hvidvask%2520%25204%2520udgave%2520%2520marts%25202012.ashx&ei=FxtAUof6Bcfg4QShr4CwCw&usg=AFQjCNEx2FqFmG76nZj5fh8bq_rjw50bhQ&bvm=bv.52434380,d.bGE

Tonny

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 1129
Fra  SANKT PETRI ADVOKATER Skrevet kl. 15:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Øh - hvorfor pludselig hvidvask vejledninger i en tråd om bekymring for overførsel af selskabskapital til advokaters klientkonto?

- det er da ikke nødvendigt med fysiske møder i forbindelse med en selskabsstiftelse. det er sådan set heller ikke nødvendigt at tale med folk under henvisning til de regler.

Fra København
Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 624
Fra  Teambuilding Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

StenKrog:

Hej Alle

Jeg skal have registreret min virksomhed, og har kigget på bla. NEMreg.dk. De anbefaler at jeg indbetaler indskudskapitalen til en klientkonto, hvilket jeg på ingen måde føler mig sikker i. (man passer på sine 80k, når det er hårdt optjente penge!)

Deres alternativ er at min bank fremsender dokumentation for at pengene står på virksomhedens konto. Dette kan dog ikke lade sig gøre, da min bank ikke vil oprette erhvervskontoen for firmaet før CVR-nummert er på plads.

Nogen der har erfaringer, som de vil dele ud af?

Hvis banken ikke vil gøre det, så skift bank! De kan sagtens gøre det, og de bør også gøre det! Men det er desværre ikke alle "erhvervssælgere" i banken der ved noget som helst omkring det. Men bed dem om at snakke med deres chef om det, så de kan blive sat på plads. Jeg og andre har taget kampen et par gange, og givet nogle banksælgere røde ører fordi de fandt ud af at de tog fejl :)

Nyt projekt: polterabend .  Eller prøv teambuilding.dk

Fra Danmark
Tilmeldt 20. Feb 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skift bank.

Bh, Jens

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)