Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der fejl paa siden?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores webside blev färdig til tiden.... vi fik lanceret vores produkter paa baby messen i Köln, og alt er gaaet bedre end forventet. Vores produkter skal nu sälges til de störste käder i USA, Tyskland, Dubai, Chile, Mexico, Östrig, Frankrig og mange flere...

Men nu sidder jeg her paa hotellet paa sidste dag efter checkout, og ser til min store forskräkkelse at websiden ser helt underlig ud. Bogstaverne hakker og knapper og alt muligt sidder helt forkert. Jeg bruger lobbyens PC da der ikke er aaben wifi.

www.bergmarkcopenhagen.com

Jeg er ingen webnörd og vores fantastiske webmand er syg, saa kan en venlig själ lige komme med lidt input om hvorfor websiden ser helt forkert ud her i Tyskland??? Eller paa denne pc. Haaber ikke potentielle kunder har set den saadan, for den var fin inden afrejse i onsdags.

Generel feedback er ogsaa velkommen selvom jeg er ret tilfreds selv. Men indput er altid godt af faa.

Mvh Sue

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:22

Et link ville være fantastisk :)

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 12:24
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 12:42

Hej Sue.

Jeg har prøvet at kigge på siden via Firefox, IE samt Chrome og siden ser fin ud herfra.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:49

Siden ser fin ud her ( i chrome, firefox, maxthon, safari, opera og internet explorer ), der er kun lige flagene som der godt kunne arbejdes mere med (grumset i kanterne), men ellers ser alt ud som man forventer at det skal se ud.

Det kunne tyde på at den pc du har set på siden med har nogle problemer (kan være den har en anden browser, eller måske en ikke opdateret version?).

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 14:05

Ok tak skal i have. Jeg blev helt nervøs over at have præsenteret siden for udlands indkøbere hvis den ikke fremstod ordentligt.

Undrer mig over hvorfor den så sådan ud men man kan bare håbe i har ret i at det er hotellets computer der driller.

Igen mange tak.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)