Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nu Skin-forhander i Kbh. NV søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon en af jer MLM'ere på Amino der sælger Nu Skin og bor omkring Bispebjerg/NV? Jeg har et kundenr. men synes portoen er hunde-dyr og ventetiden alt for lang når man bestiller fra hjemmesiden, og jeg gider ikke bruge flere timer på at tage ind i butikken i Sydhavnen. Men jeg er jo glad for produkterne, så hvis jeg kan købe dem lidt nemmere og samtidig kan støtte en Amino, vil jeg være glad. Smile

~
Anja

Tilmeldt 12. Jul 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Anja.

Jeg er godt nok ikke forhandler af Nu Skin, men jeg tillader mig alligevel at besvare dit indlæg.

Jeg har et firma der forhandler en håndlavet dansk cremeserie der er fremstillert af naturens egne råvarer. Uden tilsætningsstoffer og Parabener. Jeg ved ikke om det er noget for dig, men du kan da lige tjekke min hjemmeside ud som et alternativ til Nu Skin.

Mange hilsner fra

Karina Sølvsten

Venus Naturlig Kropspleje

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Anja

Jeg ved dette er et ældgammelt indlæg på Amino

Lad mig vide, hvis jeg kan hjælpe dig med nogle produkter. Der er kommet en række af fantastiske produkter de seneste år.

Ellers håber jeg alt rocker og ruller hos dig!

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej GBay

Jeg bruger ikke Nu Skin længere, men jeg skal sige til hvis jeg får lyst til at købe noget af det igen - det er bestemt ikke umuligt. :-) Holder du til i Nordvest?

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anja

Tak for hurtigt svar! :) Nu Skin har udvilket både en AgeLoc serie af anti-age produkter der er helt unikke og nogle nye kosttilskud som også er baseret på AgeLoc teknologien.
Discovery Channel har lige sendt et dokumentar program om forskerne bag Nuskin og deres gennembrud.
Super spændende!

Send mig en mail hvis du har spørgsmål til noget
thensedreams@gmail.com

Mange hilsner

GBay

Tilmeldt 30. Jan 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 15:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Og jeg er ofte i NV :)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)