Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret billedet på shoppen

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Faktisk er jeg ikke sur på personen, vis han venligt spurgte om lov til at bruge min 4000 tusind produktbilleder ville jeg da give lov. Håber da han skriver til mig bare for at få lov så må han godt, jeg vil da ikke sagsøge nogen mennesker for billeder. Dog ville jeg bare finde ud af hvordan loven er, selvom jeg ikke er tilfreds med den danske JANTE styre system. Jeg står stadigvæk indenfor mine holdninger. Revolutionen er nær, og ingen kan stoppe os når vi engang er igang. Vi er fredelige vi ødelægger intet eller skader nogen, occupy bevægelsen etabelere sig kun i de lande hvor nogle folke grupper bliver undertrykt, og udnyttet samt systemmatisk misbrugt under ordet Demokrati. Se du bare med, vi gør intet ulovligt vi ytrer os bare frit:) OCCUPY DANMARK! Slut med undertrykkelse af mindre tallet! Slut med at dræbe uskyldige i Danmark! Slut med dobbelt standart! Slut med "lovlig" korruption! Stop med politi vold!
http://www.nyheder24syv.dk/mobil/mhaber_detay.asp?haberID=45



Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

John hvis det er tale om 3-4.000 kr per billede og 4.000 billeder så tror jeg alle andre holdninger er lige meget! Der er alligevel mellem 1,2 millioner kr og 1,6 million kr. Det kan nok bare ikke lade sig gøre nogensinde at få så meget ud af dem medmindre der er en stor virksomhed :) 

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 01:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Fashion, mon ikke fordi de har virksomhedens adresse i bangladesh:D

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 01:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Simon forstår ikke helt hvad du mener?

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Galatasaray

Hvis du har originalfilen, er det en enkel sag at bevise det er dit foto. Tanken om, at det er et produkt mange har fotograferet og at det derfor ikke behøver at være dit billede, kan hurtigt afklares.

Jeg kan på relativ kort tid kortlægge hvor/om der er sammenfald mellem de to billeder - en sammenligning der præsist viser, pixel for pixel, hvor der er forskel.
Hvis det viser sig at det er samme billede, kan de to "originaler"'s metadata nemt vise hvilket der blev optaget at et kamera samt hvornår det blev taget.
Er der stadig tvist om hvorvidt det er den ene eller den anden fotograf der tar taget billedet, kan kameraets serienummer kaste lys over sagen.

Send mig en mail eller giv et ring hvis det er noget jeg skal hjælpe med.

Vh Brian Rasmussen

amino@workflow.dk
T: 60 77 04 65

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 09:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
@galatasaray: Du svarer ikke på om du har originalere liggende. Hvis du selv havde taget 4000 billeder, eller betalt en fotograf for det, ville du sandsynligvis næppe svare så undvigende, lige som du forholdsvis let ville kunne dokumentere det, og få en ret stor erstatning.

Så er sagen ikke den, at du er sur over at en konkurrent har nuppet dine surt "stjålne" billeder, og at du ikke er spor bedre selv?

Det virker i hvert fald sådan på dine svar.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)