Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ophavsret billedet på shoppen

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, der er en hjemmeside som har nappet billeder fra min hjemmeside, problemmet er at de her billeder er fra slik, og chokolade som man kan få overalt, jeg har lavet vandmærke på dem men det har personen fjernet og mærket det med sit eget. Der er vel ikke det store jeg kan gøre vel? Da billederne også er taget på et hvidt baggrund kan de vel sige at de også har taget de billeder?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du selv taget billederne? Hvis ja, eller hvis du ejer copyrighten/ophavsretten til dem, så kan du sende krænkeren en regning på 3000-3500 kr PR BILLED, de har taget uden tilladelse. Du kan desuden kræve, at de fjerner dem med øjeblikkelig virkning, ellers kan du opkræve 500-750 kr pr dag, hvor de bruger dem efter henvendelse!

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er billeder af coca cola, snickers osv osv, men de har jo fjernet mine vandmærkerne de kan jo bare sige at de også har taget billederne selv?

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du har billeder som du selv har taget, og som er 100% identiske med dine, så har du en god sag, hvis du har originalen. Men jeg forstår ikke, hvordan de kan fjerne dit vandmærke. Det er noget nær umulig, medmindre man virkelig vil sidde og nørkle med det. Jeg er endnu ikke stødt på nogle programmer som kan gøre det.

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Marc, jeg havde lavet sådanne gennemsigtig vandmærker i hjørnerne, han har bare lavet CROP på billederne, og fjernet hjørnerne og sat sine på :D jeg skrev til ham om at de billeder tilhørte mig, så skriver han hvad mit bevis er for det, jeg fik taget billederne på hvid baggrund, så det kan alle gøre, det værste er at han sender mig en faktura på at det er en fotograf der har taget alle de billeder:) så ringer jeg til ham, og han siger at han har taget billederne på studiet. Altså æhh:)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har vel originalen liggende? Den fortæller præcist, hvornår billedet er taget osv...

Ellers er dette måske en mulighed, hvis din side er indekseret med billederne... http://archive.org/web/web.php

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 5. Sep 13
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 21:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige snakket med en advokat ven, han siger man ikke kan gøre noget og at det er et tyndt sag, fordi allle kan fremskaffe sig disse produktbilleder og påstå at de selv har taget dem, især nu når de har croppet billedet og fjernet mærkningen. De har endda et faktura på som er dateret til 2002. :(

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 22:52
Hvor mange stjerner giver du? :

I fremtiden må du smide vandmærket på hele billedet i stedet for.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Er det ikke lidt komisk, i EN tråd at at støtteen revolte mod at betale skat - og så blive så sur over at nogen MÅSKE har nappet ens billede. Jeg går ikke ind for nogen af delene, men enten eller

Du skrev Galatasari i svar om tråd hvor fede malerier som vanligt mente man skulle snyde i skat  - under denne uge:

Fede malerier Du har ret! Alt det pis med at vi skal være taknemmelig for gratis sygehus holder ikke længere! Lorte sygehuse hvor patienter sover på gangen, vis man får hjertestop på sit sygehusværelse er da ingen der opdager før flere timer, og man har åndet ud. Feks I Tyrkiet betaler næsten ingen skat, og sygehuse, tandlæge er gratis! Super moderne sygehuse med aindsyg dygtige læger og personale. vis du ikke har penge får du gratis lejlighed, og mad. Det gør mig så ondt at den danske befolkning vælger at betale alt hvad de har til skat,

Fede malerier skrev som sin standard, at man skulle snyde alt det man kan i skat. 

ligesom du reklamrede for occupie bevægelsen -dette var dit link http://www.occupydenmark.dk/index.php/hvad-er-occupy  osv - helt ærligt, skal man så blive så bekymret over at en fri sjæl har brugt ens foto selv hvis det skulle være sådan eller er man så selv en grim KAPITALIST-

Mon så ikke du kan leve med nogen snyder dig Galateresai?

aber doch

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Galatasaray:

Har lige snakket med en advokat ven, han siger man ikke kan gøre noget og at det er et tyndt sag, fordi allle kan fremskaffe sig disse produktbilleder og påstå at de selv har taget dem, især nu når de har croppet billedet og fjernet mærkningen. De har endda et faktura på som er dateret til 2002. :(

Læser han til advokat? OMG! Enten fortæller du ik det hele, eller også er din ven meget uvidende, sorry to say. Men det er sandt, hvis du ik besidder originalbillederne, så er det svært at komme videre...

Men at alle kan påstå, at nogle billeder er taget, det passer ganske enkelt ik. Og en faktura fra 2002 beviser intet, med mindre der står 100% præcist, at det er de omtalte billeder... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)