Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på existerende webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Det er nu knap 4 måneder siden jeg kunne lancere www.shiny.dk
Efter hårdt arbejde og en masse hjælp herinde fra, kunne jeg som 16 årig stifte min egen virksomhed, og det vil jeg lige takke jer alle sammen for! 
Jeg kunne aldrig have fundet ud af, og blive en så simpel ting som, import registreret uden jeres hjælp!  

Jeg fik rigtig meget ros/ris på webshoppen inden lanceringen, men der er sket en del siden. 
Og derfor søger jeg nu feedback igen, da det altid er godt og se det fra andres øjne, det man går og knokler i.

Jeg håber i har et par rettelser eller thumps up!

Mvh.
Mathias Jensen, www.shiny.dk 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18

Fin webshop!

I footeren vil jeg foreslå dig at tilføje CVR-nummer.

Nederst på siden Om os står oplysningerne lidt rodet. Det er som om bankkontonummeret kommer ind i billedet helt umotiveret. Jeg ville skrive adressen og CVR også, så I samler oplysninger om jer centralt.

Prøv lige at tjekke title tags og meta tag description på alle sider. Meta tag description bruger I vist kun på forsiden og en anden side. Jeg vil foreslå at skrive forskellige descriptions til samtlige sider.

Jeg vil også anbefale en gennemgang af alle title tags. Fx skriver I på kunderservice: "Kundeservice - Shiny.dk | Shiny.dk - Glow in the dark". Det er lige lovlig meget med 2 gange Shiny.dk.

På nogle af siderne er der masser af tom plads, fordi I har Trustpilot-anmeldelser med til at fylde højre kolonne op.

I har valgt en font, der kan være svær at læse nogle steder. Når jeg går på siden Produkter er der øverst "2 valgfrie neglelakke". Afhængigt af den vinkel, jeg læser fra, kan det være meget svært at læse. Vælg en anden font. Er du sikker på, at det hedder neglelakke i flertal? Det lyder forkert i mine ører.

Fin shop ellers og held og lykke med den!

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 12:36

De fritlagte produktbilleder er noget pixelerede. Pas på med at fritlægge billeder selv hvis kvaliteten ikke bliver bedre end det nuværende. Det kan hurtigt skræmme folk væk.

Et billede som Laushine selvlysende grøn & neon grøn er jo mange gange pænere og mere sælgende end billedet på Laushine favorit pakken

Som designet er opsat nu, er der problemer når i giver produkterne lange navne. Eks. i neglelak listevisning, hopper knapperne udenfor produktkassen på de produkter hvis navn ikke kan være på en linje.

På listevisningen kan jeg klikke på køb nu, men det betyder ikke at jeg smider varen i kurven. Det forventer jeg, men skal til at klikke endnu en gang før jeg kan komme videre.

Der mangler indhold på siden Kundeservice

Laushine selvlysende grøn & neon grøn
Fra Viborg
Tilmeldt 25. Mar 13
Indlæg ialt: 128
Fra  Fp Marketing ApS Skrevet kl. 15:40

Mange tak for svaret! vi får kigget på det hele. 
Det var præcis denne slags feedback, jeg havde håbet på med dette indlæg.  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)