Hej Amino.
|
Fin webshop!
I footeren vil jeg foreslå dig at tilføje CVR-nummer.
Nederst på siden Om os står oplysningerne lidt rodet. Det er som om bankkontonummeret kommer ind i billedet helt umotiveret. Jeg ville skrive adressen og CVR også, så I samler oplysninger om jer centralt.
Prøv lige at tjekke title tags og meta tag description på alle sider. Meta tag description bruger I vist kun på forsiden og en anden side. Jeg vil foreslå at skrive forskellige descriptions til samtlige sider.
Jeg vil også anbefale en gennemgang af alle title tags. Fx skriver I på kunderservice: "Kundeservice - Shiny.dk | Shiny.dk - Glow in the dark". Det er lige lovlig meget med 2 gange Shiny.dk.
På nogle af siderne er der masser af tom plads, fordi I har Trustpilot-anmeldelser med til at fylde højre kolonne op.
I har valgt en font, der kan være svær at læse nogle steder. Når jeg går på siden Produkter er der øverst "2 valgfrie neglelakke". Afhængigt af den vinkel, jeg læser fra, kan det være meget svært at læse. Vælg en anden font. Er du sikker på, at det hedder neglelakke i flertal? Det lyder forkert i mine ører.
Fin shop ellers og held og lykke med den!