Men når man tager et kig på din hjemmeside Peder Andersen, så er det ikke så svært at se hvorfor du netop ikke er SEO ekspert.. Jeg kender børn, der kan optimere hjemmesider bedre, end din hjemmeside er.
Men når man tager et kig på din hjemmeside Peder Andersen, så er det ikke så svært at se hvorfor du netop ikke er SEO ekspert.. Jeg kender børn, der kan optimere hjemmesider bedre, end din hjemmeside er.
Ja mon ikke ham Peder Andersen skulle holde sig til MLM
Der har i denne tråd været en del skeptikere, der ikke troede at det var muligt, men nu er det bevist at det godt kunne lade sig gøre.
Hvor ser du beviset om jeg må spørge ?
Det du skrev, er ikke det er er opnået (nr 5 side 1)
Der er opnået placering på en forkert stavelse og side 4 på den rigtige, det har intet at gøre med de scenarie du opsatte.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Husk at logge ud af google når du tjekker din "rank" på de forskellige ord KC-Smoke.dk :-) Google er intelligent, de/den ved hvad du vil se, den husker alt du laver når du er logget ind, så din side er jo klart "foretrukken" for din bruger når du altid er på den og søger efter den, og evt klikker via dine ranking forsøg :-)