Boysen har i anden tråd gjort mig opmærksom på regler for signatur, hvori der står: http://www.amino.dk/wikis/faq/hvad-er-amino-signatur-og-hvordan-laver-jeg-den.aspx "Din signatur er til at markedsføre dig eller din virksomhed og ikke andres. Så ingen udlejning etc." Jeg opfatter at selve intentionen er, at man ikke må udleje sin signatur til link building eller andet. I forbindelse med kommunalvalgkampen har jeg skrevet hvem jeg stemmer på i min signatur, fordi jeg havde tænkt mig at skrive indlæg i iværksætterpolitik. Jeg kan forsikre for at jeg ikke får en krone for det og at jeg selvsagt ændrer den efter 19. november. Så ligesom plakatophængning er forbudt uden for valgkampe, så vil jeg foreslå Amino dispenserer for regelen, såfremt man tolker min nuværende signatur i stid med reglerne. Altså frem til valget er overstået. For mit eget vedkomne, så syntes jeg det giver en klar varedeklaration. I andre debattråde er det flere gange blevet insinueret jeg har forsøgt at skjule min politiske holdning - eller debattører har set det nødvendigt at påpege den, selvom jeg altid udtaler mig for egen regning. Derfor syntes jeg - med andre ord - det ville være til gavn for alle og at Amino bør tage stilling til sagen helt overordnet. |
jeg tror det kan skabe en del mudder hvis man op til valgkampe skal opleve alle - plus og ikke plus folk med "valgplakater"
Jeg tror det kan skabe mere mudder end nødvendigt, forestiller mig til folketingsvalg - Pia Kjærsgård og Frank Åen reklamer vil skabe diskussion om andet end selve valg indholdet i tråden, og tror ikke vi vil få fordel hvis alle der stiller op til det ene eller andet, eller deres "tilforordnede" (siger ikke du er det) kaster sig over Amino med valg anbefalinger i signaturen
Selve indlæg om politik er naturlige under politik (vidste ikke kategorien fandtes) men tror som også, at hvis indlægene bærer præg af ren valgkamp for det ene eller andet parti - som jo altid vil ha deres modstandere, så mudrer det nok mere end det gavner. Selve det at skrive indlæg der indeholder politik er jo helt naturligt og politikerne selv må vel naturligvis ha valgplakat på som plus medlemmer forestiller jeg mig
Politiske diskussion er ikke i sig selv noget jeg er imod, det er mere brugen af Amino som direkte valg søjle jeg da også vil stille ? til
vh John