Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en programmør!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg mangler en programmør som kan lave en side som det jeg har beskrevet.

Siden skal være simpel stilfuld og god!

6622.starfood2.pdf

De bedste hilsner

Mads Larsen

starfood.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:52

Har du en mere detaljeret kravspecifikation?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 22:29

Hej Mads.

Du skal nok være noget mere detaljeret i dine kravspecfikationer, både til design og programmering.

Jeg kan anbefale dig programmet "Pencil" til at skitsere hvad du ønsker på dine sider. Kan ikke huske om Pencil også er til Windows men ellers kan du prøve at google efter noget wireframes software Smile.

Derudover vil det være en hjælp for programmøren hvis du lavede en meget mere detaljeret liste over ønsker og funktioner du ønsker udviklet.

Evt. på forhånd have udset dig et CMS system du vil basere det på Smile

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 22:43
Kan også anbefale mockingbird wireframe systemet. Der er en gratis version med op til 10 sider så du nemmere kan konkretisere hvordan siden skal fungere.

Det er jo også nemt at dele da det hele ligger online.

Kig på CMS systemer som drupal el joomla., dem findes der ihvertfald mange udviklere der kan hjælpe dig med

God vind
Fra Hvidovre
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 51
Fra  Habberdesign Skrevet kl. 19:45

Hej mads! 
Som de andre siger har du ikke så mange informationer.
Dog er der nok til at jeg kan forstå det generelle koncept, og de generelle funktioner til din hjemmeside.
Du kan kontakte mig på contact@habber.dk og så kan vi snakke om det, og du kan få et uforpligtende og godt tilbud.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 20:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg forstår ikke anbefalingen med at lægge sig fat på et CMS før udvikleren er fundet.

Lav en kravspecifikation og også gerne wireframes, som de andre siger. Men medmindre du har en god grund til at vælge CMS på forhånd, så lad dem der giver dig bud basere buddet på det CMS, de vælger. Så kan du altid undersøge det CMS de anbefaler, og hvis det slet ikke er noget for dig så gå videre til næste bud.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 08:54

Emil:

Jeg forstår ikke anbefalingen med at lægge sig fat på et CMS før udvikleren er fundet.

Lav en kravspecifikation og også gerne wireframes, som de andre siger. Men medmindre du har en god grund til at vælge CMS på forhånd, så lad dem der giver dig bud basere buddet på det CMS, de vælger. Så kan du altid undersøge det CMS de anbefaler, og hvis det slet ikke er noget for dig så gå videre til næste bud.

Er for så vidt enig, men hvis trådstarter selv vil drifte siden, så gør det ikke noget at have set på de muligheder der er, og om der eventuelt er et af dem der er mere intuitivt for ham. Jeg skal ikke kunne afvise at den process allerede er gennemgået.

Det gør jo heller ikke noget at kigge på hvad der er mest udbredt, så hvis man skal søge hjælp senere, så har man mulighed for at finde det andre steder.

Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 19:17

Hejsa, 

Jeg undskylder min manglende aktivitet på denne debat. Jeg er gået igang med det der wireframe for at få mine ønsker præciseret mere.

Hvis du sidder som programmør og mangler projektet som skal blive til noget, så sig til! Mig og min partner vil i det kommende år arbejde 100% mod en stor succes!

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 19:27

Vi laver mange specielle webløsninger hos www.eventa.dk og kan umiddelbart godt hjælpe dig med din løsning.

Se lidt på vores side og referencer, og hvis det er noget du kan lide, er du velkommen til at ringe/skrive.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)