Hejsa Havde lidt svært ved at vurdere hvor et software spørgsmål skulle placeres, så satser på at det er ramt rigtigt. Disse spørgsmål er måske lidt tidlige at komme med i mit projekt, men man skal trods alt være positiv og tro det bedste. Sidder og er igang med at få lavet en "light" udgave et stykke software til produktions planlægning, dvs at der i første omgang er skåret lidt funktioner, for at komme ned tids/pris mæssigt og finde ud af om konceptet overhoved virker. Det han får lavet syntes jeg ser rigtigt lækkert ud, så glæder mig for alvor til at få det afprøvet .... Det skal fungere ved hjælp af Touch, så til selv at teste det køber jeg en 21,5" Touch skærm som en evt endelig udgave skal kører på, samt jeg også er ved at udvikle en stander dertil - Hader at gøre ting halvt Dog kunne jeg godt tænke mig at det blev testet mere grundigt inden der bliver smidt flere penge/tid efter en færdige udgave, for at opdage flest mulige fejl, samt evt funktioner man ikke selv har tænkt over. Har overvejet at fx finde 5 folk med erfaring omkring produktion / planlægning herinde og se om de kunne have interesse i at lege lidt med softwaren. Optimalt skal det nok ud i nogle produktioner, men ved ikke helt hvor nemt dette bliver - Erfaringer ? .... Nu er det nok lidt svært uden mere info, men tror i generelt at folk er ved at vænne sig til købe af software som et abonnement, eller ? - Altså fx XXXX i oprettelse/opsætning og 250 kr/måned, eller om 5000 kr kontakt vil være bedre. Beløbene er bare taget fra hoften, det er mere abonnement kontra fast pris. Håber på lidt input eller ideer, har kastet mig over et marked jeg ikke har erfaring med på denne front, men lærer alt jeg kan :-) /Henrik |
Tillader mig lige at kigge lidt frem idag
- Go onsdag til alle