Det er vist en offentlig hemmelighed at SKATs it ikke har virket hele året. De ved f.eks. ikke hvilke virksomheder der har indberettet moms. |
vi har nu læst om en del som har fået rykkere for for sen indberetning herinde for 2013 - så jeg ville ikke satse 100% på at de slet ikke ved hvem der har betalt moms. Jeg kender til flere der har fået rykkere - men du har helt ret at deres system absolut ikke virker overbevisende - men jeg er ikke ret meget i tvivl om de i systemer ved hvem der har betalt hvad.Jesper:Det er vist en offentlig hemmelighed at SKATs it ikke har virket hele året. De ved f.eks. ikke hvilke virksomheder der har indberettet moms.
I mine kendte tilfælde (8) stemmer den nye skattekonto dog, og om jeg læste trådstarter korrekt, så stemte den også når han checkede sin skattekonto, Han havde det tilgodehavende han vidste han havde- han fik det bare ikke (og så noget med en gammel forfalden ikke eksisterende gæld), så en del tyder jo på at også det tilgodehavende vidste de (trods alt)
vh
vh