Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spørgsmål omkring events og sponsorer

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Aminoer

Jeg står i den situation, at jeg om godt og vel 2 måneder skal afholde et mini-event, der sætter fokus på en god sag. I den forbindelse er der en masse planlægning.

Nå men jeg er jo privat person, og dette mini-event er et frivilligt event som jeg arrangerer. Jeg har startet ud med at forvente at alt skulle betales af mine egne lommer – men ja, synes ikke lige budgettet er til det, for selvom det ikke er et større event, så er der stadig mange ting der skal købes m.m.

Så jeg fik af en god netværks-bekendt anbefalet at få nogle sponsorer på disse ting. Og ja, det ville jo være skønt hvis det er muligt. Men, hvordan og hvorledes gør man lige det...

Jeg har siddet og kigget rundt her på Amino og læst gamle tråde omkring emnet, og en ting der bliver gentaget, er at sponsorerne skal have noget ud af det, og at det at de blive nævnt og skrevet på flyers/plakaterne ikke bare er nok.

Hmmm... og så er jeg måske lidt blank... Men jeg kan ikke se hvordan eller hvad jeg ellers skulle kunne tilbyde dem. Jeg kan nævne dem i event artiklen på sitet, jeg kan nævne dem på vores fb side, jeg kan få dem skrevet på flyers/plakaterne når de bliver lavet m.m. Men udover det, har jeg ikke rigtig andet at tilbyde dem.. Jo hvis den specielle gudstjeneste kommer i stand, kan de blive nævnt for folk der. But what else can i do?

Og hvordan henvender man sig bedst til eventuelle sponsorer?

Det jeg /eventet har brug for er jo i bund og grund ikke det ”store”, men det er alligevel nok til at jeg som privatperson ikke synes at mit budget lige er til det. Især ikke hvis den bette og jeg skal have andet end pasta sidst på måneden ;) Hehe..

Her er nogle af de ting jeg står og skal bruge

Telt til ”boden” –  Har jeg fået skaffet i mit gode netværk

Lilla eller lyserøde sterinlys

En laaaaaaang snor (tørresnor agtig)

Flyers/plakater til ophængning

Lilla/lyserøde balloner

Småkager

Babysokker gerne i lyserøde, lyseblå eller lilla

 

Har i en ide til hvem man kan henvende sig til omkring disse ting? Mht. Print er jeg i gang med at indhente priser, for hvis alt slår fejl betaler jeg det selv. Og en af de store print shops, er åbenbart amerikansk og støtter ikke dk ting. Så ja, jeg er lidt på bar bund. For er en lidt underlig situation at stå i – for hvad kan jeg give disse firmaer, som kan være interessant, hvis det at blive nævnt/skrevet på ikke er nok?

 

Uha mit indlæg blev lidt længere end forventet, og jeg har gentaget mig selv et par gange kan jeg se.. Sorry :)

 

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 29. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 23:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, kan man lokke ud af dig hvad eventet er? Hvilken sag støtter du?

Mvh Anne

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)