Som de andre siger, synes jeg siden virker flot og stilren... Jeg har problemer med at trykke på "produkter" og "cases" i menuen? Jeg har både prøvet med Google Chrome og Firefox...
Fin side, som fremstår seriøs og i orden, MEN en ting slog mig med det samme.
Teksten under billedet er virkelig dårlig formuleret, der står kassesystem og kasseaparat alt for mange gange, jeg ved godt hvorfor, men det er simpelthen for meget. Det stødte mig i hvertfald lige med det samme.
Generelt er siden god, som alle andre siger. Tingene er strømlinet MEN, og her kommer mine kritiske fotograf øjne i spil.
Hvor er det dog synd at jeres profil billeder er så "tilfældige" det er synd de falder helt igennem og at i ikke lige har brugt lidt kr på at få dem skudt perfekt :)
Hvis jeg nu var i nærheden af jer, ville jeg da tilbyde at skyde dem for jer.
Syntes sitet er super fint. noget af en forbedring fra det tidligere ;)
MEN ;) i har på forsiden nogle "layout" rod... ved ikke om det er med vilje.
under jeres "citat" i toppen er der meget lidt luft ned til jeres Dialog box(som er super fint stillet op. og så neden under den kommer der så noget der liner den mængde luft der mangler over... (dette kan være en browser ting, og i absolut småtings klassen, har set sitet i chrome)
Har ikke haft tid til at løbe teksterne over endnu... men i får s.flg plus for produktet i sælger i min bog ;)