Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lad mig hjælpe dig med den grafiske del.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey venner! 

Jeg lancerer snart min hjemmeside, og i den anledning, vil jeg rigtig gerne have lidt flere referencer. Derfor har du mulighed for at få lavet noget grafisk arbejde til en god timepris (250 kr.) 

Her kan I se, hvad jeg tidligere har lavet:

Christianjohnsen.dk

Såfremt, jeg kan hjælpe dig/jer, så kontakt mig på christian@christianjohnsen.dk

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen 

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 8
Fra  Body-shoppen.dk Skrevet kl. 22:09

Jeg havde lavet en hjemmeside og fik igennem amino flere råd om at den trængte til en kærlig hånd. Jeg fik kontakt til Christian og kan kun anbefale ham på det kraftigste. Super venlig og imødekommende. Hertil kommer det at det færdige resultat blev virkelig godt fuld tilfredshed på alle parametre!

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 12:07

kalle a:
Jeg havde lavet en hjemmeside og fik igennem amino flere råd om at den trængte til en kærlig hånd. Jeg fik kontakt til Christian og kan kun anbefale ham på det kraftigste. Super venlig og imødekommende. Hertil kommer det at det færdige resultat blev virkelig godt fuld tilfredshed på alle parametre!

Mange tak for de pæne ord, Kasper! :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 20:22

Skal din virksomhed have en ny, moderne og simpel hjemmeside? Så slå til nu og tag en snak med mig om dine tanker. :-)

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 22:24

Godaften Aminoer! 

Sidder du og bøvler med noget grafisk arbejde på din nye hjemmeside? Så lad os få det ordnet. Jeg tager kun 100 kr. i timen til de kunder, der henvender sig inden kl. 00.00. Da jeg har fri fra studiet i morgen, har jeg masser af timer endnu, hvor jeg kan sidde og designe. Slå endelig til! :-)

Skriv til mig på christian@christianjohnsen.dk - så finder vi en løsning! 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 22:31

kalle a:

Det kunne være rart at se resultatet af den hjemmeside som du har fået lavet.

Jeg går ud fra at der er tale om denne hjemmeside: http://body-shoppen.dk/  <--?  Du må hellere få en grafiker til at fjerne "Istockphoto" fra dine billeder :)  Du kan muligvis få Christian til at ordne det..

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Skrevet kl. 22:45

Hej Alexander,

Det nye design, som jeg har lavet, er dette: http://christianjohnsen.dk/Bodyshoppen/ 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 07:07

Ja så giver det bedre mening :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)