|
M-Trade:Det har jeg også tidligere brugt, men det kan dog ikke bruges til shopify, desværre.
Øv da osse !
Ja der er noget ved alting, det er bare ikke alting der er noget ved :)
|
www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop
Øv da osse ! Ja der er noget ved alting, det er bare ikke alting der er noget ved :) |
Hej. Når målgruppen de unge (heribland mig selv), så er det et MUST at have Paypal, Visa Electron, Mastercard Debit.. De metoder bliver brugt rigtig meget af mine venner og mig selv. |
Personligt mener jeg at Dankortet har haft sin tid - det er en forældet og ikke tidssvarende løsning som Nets krampagtigt holder i live ved at have lave priser på såvel gebyrer som løbende udgifter (for både private og erhvervsdrivende). |
PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer
Hej Thomas. Det ved jeg udemærket godt, men jeg stak hovedet indenfor i en afdeling, for 14 dage siden og fik en snak med dem og han sagde at de var så nye på markedet, at de i første omgang kun tilbød deres egne kunder det, og hvis det skulle være nogen, som ikke var kunder i banken, skulle det som minimum være en forretning der havde fornuftig omsætning over middel. Det var handelsbankens politik. så ud fra egne erfaringer, vil jeg råde trådstarter til at gå efter en anden løsning og der vil jeg anbefale at hun prøver Swedbank, vurderet ud fra den målgruppe trådstarter nævner. Venlig hilsen
|
Hej M-Trade, Når du skriver Shopify og påtænker hvem du skal få indløsningsaftale igennem, skal du tage med i betragtningen, at der kan være problemer med at modtage 3D Secure betalinger i dette og dette vil være et krav overfor dig, fra mange af indløserne. 3D Secure er nemlig ikke understøttet af Shopify (af uransaglige årsager). Derfor så tjek lige med indløseren om de vil kræve at du skal bruge det. Læs mere om det her: http://quickpay.dk/features/3d-secure/ |
Hej Thomas. Vi har valgt Swedbank som indløser, når du skriver 3D secure er det noget de enkelte betalingsgateway har krav om? venlig hilsen www.greatskin.dk |
Hej
Nej, det er indløserne som kræver 3D secure (selve gatewayen er typisk "ligeglad") - som dansk butik kan man dog typisk få dispensation til dette krav. (for danske kortholdere) vh thomas jensen |
Hej Aminoer. Error from gateway: Nets/Teller business number (TOF) not configured |
Hej Lyder til at I forsøger at køre transaktioner via nets/teller selvom det er swedbank der bruges som indløser - de forskellige indløsere kan prioriteres inde i quickpays manager. Men tag fat i support - de kan sikkert hjælpe dig m. noget mere konkret. vh thomas jensen |