Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken indløsningsaftale er den bedste?

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Skrubbeltrang:

Hvis du vælger Ewire, så er du ude over indløsnings aftale, for det er med i pakken. Den billigste af deres ehvervsløsninger koster et engangsbeløb på 395,- og du er i gang på 5 min.

Der kan bruges dankort, og alle gængse betalingskort.

Hej Allan. 

Det har jeg også tidligere brugt, men det kan dog ikke bruges til shopify, desværre.

Venlig Hilsen
www.greatskin.dk

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 20:21

M-Trade:
Det har jeg også tidligere brugt, men det kan dog ikke bruges til shopify, desværre.

Øv da osse !

Ja der er noget ved alting, det er bare ikke alting der er noget ved :)

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 20:42

Hej.

Når målgruppen de unge (heribland mig selv), så er det et MUST at have Paypal, Visa Electron, Mastercard Debit..

De metoder bliver brugt rigtig meget af mine venner og mig selv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:32

Personligt mener jeg at Dankortet har haft sin tid - det er en forældet og ikke tidssvarende løsning som Nets krampagtigt holder i live ved at have lave priser på såvel gebyrer som løbende udgifter (for både private og erhvervsdrivende).

Når det er sagt, så mener jeg at det er vigtigt at have Thomas' tal i mente - 7% lyder måske ikke af så meget, men det er klart at det afhænger af omsætningen hvornår 7% er meget.

Jeg vil til enhver tid anbefale at droppe rene Dankort - mest for at få det udfaset (muligvis utopisk) men også for at give folk mulighed for at vælge prisdygtige udbydere på VISA og Mastercard.

I dag virker det - for de fleste - som om at Nets og Teller implicit hører sammen. De færreste er klar over at man kan kombinere med andre udbydere.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Odense
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 50
Fra  AMHT Skrevet kl. 08:27

Hej Thomas. 

Det ved jeg udemærket godt, men jeg stak hovedet indenfor i en afdeling, for 14 dage siden og fik en snak med dem og han sagde at de var så nye på markedet, at de i første omgang kun tilbød deres egne kunder det, og hvis det skulle være nogen, som ikke var kunder i banken, skulle det som minimum være en forretning der havde fornuftig omsætning over middel. Det var handelsbankens politik. så ud fra egne erfaringer, vil jeg råde trådstarter til at gå efter en anden løsning og der vil jeg anbefale at hun prøver Swedbank, vurderet ud fra den målgruppe trådstarter nævner.

Venlig hilsen

Carsten

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 09:04

M-Trade:

Venlig Hilsen
www.greatskin.dk

Hej M-Trade, 

Når du skriver Shopify og påtænker hvem du skal få indløsningsaftale igennem, skal du tage med i betragtningen, at der kan være problemer med at modtage 3D Secure betalinger i dette og dette vil være et krav overfor dig, fra mange af indløserne. 3D Secure er nemlig ikke understøttet af Shopify (af uransaglige årsager). Derfor så tjek lige med indløseren om de vil kræve at du skal bruge det. 

Læs mere om det her: http://quickpay.dk/features/3d-secure/

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 21:02

Thomas Pedersen:

M-Trade:

Venlig Hilsen
www.greatskin.dk

Hej M-Trade, 

Når du skriver Shopify og påtænker hvem du skal få indløsningsaftale igennem, skal du tage med i betragtningen, at der kan være problemer med at modtage 3D Secure betalinger i dette og dette vil være et krav overfor dig, fra mange af indløserne. 3D Secure er nemlig ikke understøttet af Shopify (af uransaglige årsager). Derfor så tjek lige med indløseren om de vil kræve at du skal bruge det. 

Læs mere om det her: http://quickpay.dk/features/3d-secure/

Hej Thomas.

Vi har valgt Swedbank som indløser, når du skriver 3D secure er det noget de enkelte betalingsgateway har krav om?

venlig hilsen
www.greatskin.dk  

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 18:20

Hej

M-Trade:
Vi har valgt Swedbank som indløser, når du skriver 3D secure er det noget de enkelte betalingsgateway har krav om?

Nej, det er indløserne som kræver 3D secure (selve gatewayen er typisk "ligeglad") - som dansk butik kan man dog typisk få dispensation til dette krav. (for danske kortholdere)

vh

thomas jensen

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:01

Hej Aminoer. 

Jeg har fået oprettet en indløsningsaftale hos Swedbank, men jeg kan ikke få den til at virke i betalingsgatewayen Quickpay. 
Den kommer med denne fejl: 

Error from gateway:

Nets/Teller business number (TOF) not configured

Hvordan kan man løse dette problem? 

venlig hilsen

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 13:05

Hej

Lyder til at I forsøger at køre transaktioner via nets/teller selvom det er swedbank der bruges som indløser - de forskellige indløsere kan prioriteres inde i quickpays manager.

Men tag fat i support - de kan sikkert hjælpe dig m. noget mere konkret.

vh

thomas jensen

Side 3 ud af 4 (32 indlæg)