Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

mit nye site - hvad synes Amino?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjemmesiden er fin især når du skriver at du hverken har erfaring med det grafiske samt programmering.

Jeg ville dog udnytte headeren lidt bedre, der er alt for tomt i toppen. Enten ryk siden op eller placere et billeder så det bliver fyld ud.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 12:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Hjemmesiden er fin især når du skriver at du hverken har erfaring med det grafiske samt programmering.

Jeg ville dog udnytte headeren lidt bedre, der er alt for tomt i toppen. Enten ryk siden op eller placere et billeder så det bliver fyld ud.

Hej Alexander, 

tak for vurderingen. Det lyder plausibelt. Tror jeg skal have en grafiker hen over det, så det kommer til at se fornuftigt ud :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du gerne vil have ændret placeringen af grafik/tekst på dit logo, vil jeg gerne hjælpe dig med det. Bare send en mail til hyldeborg@me.com :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Apr 11
Indlæg ialt: 698
Fra  NemProgrammering.dk Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan lide den! Den er simpel og nem at navigere. Derudover så loader sider også rigtig hurtigt!

Den er måske lidt kedelig i farverne, men det er måske bare min mening ;)

NemProgrammering.dk - lav din egen hjemmeside med vores gratis videotutorials!

Tilmeldt 4. Jun 12
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 17:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes den er total kedelig og flad, der er alt for meget 90` hjemmeside overden til min smag, Jeg mistede lysten til at læse mere efter 30 sek.

Ikke for at lyde negativ ;-)

SÆLG din bil helt gratis på www.e-bil.dk

Har din bil tandrem? se vores database med over 1000 bilmodeller.

Fra Auning
Tilmeldt 15. Nov 11
Indlæg ialt: 176
Fra  VDL Media - www.SPORT45.dk - www.ALTsport.dk Skrevet kl. 18:07
Hvor mange stjerner giver du? :

farve valget er helt væk på siden, jeg har meget svært ved at læse dine tekster, kan godt lide din menu men ville ændre sidens farver

VDL Media driver flere portaler, skal vi hjælpe med at drive din ? kontakt os for mere info. 

Fra Odense
Tilmeldt 27. Sep 12
Indlæg ialt: 148
Fra  Greatskin.dk Skrevet kl. 18:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars:

Hej Amino.

Så er det min tur med at få lidt input til min hjemmeside. Jeg er hverken webdesigner eller programmør, men har prøvet at få lavet en acceptabel side i wordpress

Det drejer sig om www.gogermany.dk, der er den ene af to dele af min nye virksomhed Brainiac. 

Hvad synes i? Udseende, tekster, funktionalitet, andet?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Lars



Hej Lars. Tillykke med din første side! Jeg kan faktisk rigtig godt lidt siden og den er flot, der kan selvfølgelig rettes lidt.
Men det kan der jo på de fleste sider. Når det så er sagt er jeg dog mest interesseret i produktet du udbyder, da tysk bestemt 
er det største nær marked vi har. 
Hvad er det helt præcist du tilbyder til dine kunder der ønsker at starte op på det tyske marked ?

www.greatskin.dk Din Online Skønhedsshop 

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tobias Hyldeborg:

Hvis du gerne vil have ændret placeringen af grafik/tekst på dit logo, vil jeg gerne hjælpe dig med det. Bare send en mail til hyldeborg@me.com :-)

Hej Tobias, 

tak for tilbuddet. Det vil jeg gerne komme tilbage til.

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

M-Trade:

Lars:

Hej Amino.

Så er det min tur med at få lidt input til min hjemmeside. Jeg er hverken webdesigner eller programmør, men har prøvet at få lavet en acceptabel side i wordpress. 

Det drejer sig om www.gogermany.dk, der er den ene af to dele af min nye virksomhed Brainiac. 

Hvad synes i? Udseende, tekster, funktionalitet, andet?

Jeg glæder mig til at høre fra jer.

Lars



Hej Lars. Tillykke med din første side! Jeg kan faktisk rigtig godt lidt siden og den er flot, der kan selvfølgelig rettes lidt.
Men det kan der jo på de fleste sider. Når det så er sagt er jeg dog mest interesseret i produktet du udbyder, da tysk bestemt 
er det største nær marked vi har. 
Hvad er det helt præcist du tilbyder til dine kunder der ønsker at starte op på det tyske marked ?

Hej "M-Trade", 

tak for din kommentar. 

Primært tilbyder jeg oversættelser fra dansk til tysk, af og til også omvendt. Når det er sagt, så kommer jeg jo fra online markedsføringsbranchen, så affiliate marketing er noget, jeg også godt kan give en hånd til. Jeg har valgt at holde mig fra ting som adwordskampagner og pistolsalg. 

Kontakt mig eventuelt på kontakt(a)gogermany.dk.

Hilsen, Lars

Fra Odense
Tilmeldt 2. Sep 06
Indlæg ialt: 426
Fra  Sturmglas Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lars,

Ting jeg lige spotter:

Søgeboksen øverst. Den skal være på dansk eller tysk :-) Det samme gælder ved blogposterne. Du skal i det hele taget få skiftet sprog på siden (se evt. wp-config filen) 

En footertekst er altid godt, med info om siden, kontaktinfo og måske cvr.nr. 

Et favicon ville se godt ud også. 

Og jeg giver de andre ret. Den er meget hvid/grå, men det er en smagssag. 

Held og lykke !

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)