Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler en arkitekt som kan lave tekniske tegninger til møbler

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 13:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

ved ikke om det er det rette sted at lave indlægget, men jeg står og skal have lavet et møbel og mangler derfor nogle tekniske tegninger som jeg kan forstå en arkitekt normalt står for. Går ud fra det er en møbel arkitekt?

Nogen som kender nogen, eller ved hvor jeg evnt. kan få fat i en kontakt som kan producere sådan nogle?

På forhånd tak.

//Steffen

Fra København
Tilmeldt 11. Jun 13
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :

mrlefort:

Hej,

ved ikke om det er det rette sted at lave indlægget, men jeg står og skal have lavet et møbel og mangler derfor nogle tekniske tegninger som jeg kan forstå en arkitekt normalt står for. Går ud fra det er en møbel arkitekt?

Nogen som kender nogen, eller ved hvor jeg evnt. kan få fat i en kontakt som kan producere sådan nogle?

På forhånd tak.

//Steffen

Hej Steffen

Kan du selv tegne?

Jeg har arbejdet med møbeldesign tidligere, 3 billeder skal du tegne, top, side og front. Og så et "modelbillede.

Er det til dansk producent?

Christian

www.chrisabyg.dk 

Chrisa Byg din tømrer til erhverv og privat

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian, fået at vide at jeg gerne skal bruge en arkitekt som er udlært i det desværre... fra snedkeren

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Jeg er uddannet arkitekt og har tegnet en del møbler. Jeg vil gerne hjælpe dig. Kontakt mig på sigrun@mimircph.com hvis du stadig har brug for hjælp.

Mvh.

Sigrun

Tilmeldt 20. Aug 13
Indlæg ialt: 13
Fra  MIMIR design Skrevet kl. 11:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen undskyld! :)

Fra Kina, Pearl River Deltaet
Tilmeldt 12. Sep 06
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Steffen,

Møbel arkitekt lyder rigtigt hvis du skal have designet et møbel. Nogle kan sikkert også hjælpe dig med de produktionstekniske tegner, hvis de har erfaring med materialer og processer.

Skal du have lavet produktionstekniske tegninger til f.eks. et træmøbel, så vil en maskinsnedker eller møbelsnedker også kunne hjælpe dig. Er dit møbel i et andet materiale skal du have fat i en anden faggruppe, der er udlært inden for dette.

Alternativt ville du sikkert kunne finde en del på Google, hvis du søger på "møbel tegnestue"

Fra KBH
Tilmeldt 3. Aug 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hej jeg er næsten uddannet teknisk designer. jeg har arbejdet med diverse ting for snedkerværkstedet, herunder tegning og opmåling af møbler, 3D illustrationer, produktionstegninger. Jeg har været med på innovation camp 2013 bornholm. Hvor kun de bedste kommer med, indenfor deres fag. 

jeg vil meget gerne hjælpe dig gratis. send en mail til solheim91@live.com

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Sparetips på Sparefeber.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)