Har haft lidt tid tilovers i weekenden, så gik i gang med et nyt, simpelt design til mit portfolio.
Inden jeg sætter min programmør i gang med at kode billederne sammen til HTML, vil jeg rigtig gerne have jeres meninger. Der er et par småting, der lige skal justeres i forhold til margins osv., men det gør jeg lige inden at programmøren får filerne tilsendt.
Personligt havde jeg ikke skrevet på den måde at XX dato var første gang jeg prøvede Photoshop, det "sælger" dig ikke ret godt i mine øjne ihvertfald.
Har nok lidt svært ved at forestille mig hvordan de billeder vil fungere som en hjemmeside, men kommer du også til at fremvise dit arbejde du måske ikke har lavet for kunder ? ... Tænker for at kunne fremvise mere arbejde end kun for 1-2 kunder.
Tak for feedback. Jeg vil meget gerne holde det simpelt, så er glad for, at du påpeger dette. :-)
@Henrik
Uden at sætte mig selv op på en piedestal, så vil jeg selv mene, at jeg er god til at designe, så hvorfor ikke blot imponere en potentiel kunde med, at jeg faktisk er ret god, selvom jeg ikke har flere års erfaring? Jeg har altid været god til at se ting for mig, at skabe ting, eftersom jeg har en nedsat hørelse. Denne "evne" har jeg god gavn af, når jeg designer.
Den er simpel og lige til. Pas på ikke at hoppe fra det ene design til det andet. Jeg kunne se at du var i gang med et andet for lidt tid siden. Skab dig en side og hold dig til den i noget tid. De fleste freelancegrafikere der gerne vil vise sit bedste er meget selvkritiske og det går ud over ens egen side som hele tiden skal skiftes.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Du har helt ret! Dette design bliver også mit endelige, i hvert fald for nu. Jeg er selv rigtig godt tilfreds med det endelige resultat, så der er pt. ingen grund til at ændre i det :-)
Super fedt og nytænkende design - absolut! Jeg håber dog du også tænker lidt over teksten - den har behov for et løft, og jeg håber du ikke tager det for nært når jeg siger, at den udstråler "19 år". Ikke mht. stavningen, men generelt bare sproget.
Uden at sætte mig selv op på en piedestal, så vil jeg selv mene, at jeg er god til at designe, så hvorfor ikke blot imponere en potentiel kunde med, at jeg faktisk er ret god, selvom jeg ikke har flere års erfaring? Jeg har altid været god til at se ting for mig, at skabe ting, eftersom jeg har en nedsat hørelse. Denne "evne" har jeg god gavn af, når jeg designer.
Det er der intet galt med at syntes, men for mig lyder nogle af dine formuleringer ikke som noget der "sælger" dig ret godt, også fx "der er ikke noget federe" .... Designet fejler intet, men havde nok set på dine sprog formuleringer.