Jeg kunne tænke mig vide, hvordan man bedst styrer flowet fra man modtager varer på lager til man sender dem ud til kunderne. Jeg er sikker på, med Jeres erfaringer kan jeg og mange nystartede webshop ejer sparer en masse vrøvl og frustrationer. Når man modtager Varer, ligger man dem på plads/lager og så registrer dem et sted. Har standard webshops en indbygget funktion som styrer lagering, altså hvad der er på lager osv.(eller skal man bruge et andet system til det ?) Når man nu har modtaget en ordre og man har godkendt den. Har webshoppen indbygget funktion som sender kunden en mail med besked om pakken er på vej. OG kan den sende en faktura med (eller hvordan styres det ?) Har webshopen og den funktion, som sender kunden en email efter en uge for at spørge alt er gået som det skal.. og beder kunder bedømme en på trustpilot ? Hmm hvordan styrer man faktura, sendes den fra webshoppen automatisk og gemmes... eller ? Hvilke open source (gratis) system/webshop kan klare overfor nævnte opgaver ? |
En magento webshop kan klare alle de ting du nævner.
- Lager styring
- faktura
- Kunde bliver infomeret når en vare afsendes
Du kan se min mangento webshop her: http://nylaptop.dk/ (webshoppen er slet ikke færdig endnu)
Men jeg kan helt 100 anbefale magento.