Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside/koncept

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 11:15

Jeg synes at både konceptet og hjemmesiden er super.

Virkelig en flot side, der kører hurtigt og er nemt at navigere rundt på.

At der så ikke er nogen bager i mit område er bare træls! Skype-Crying

Tilmeldt 14. Sep 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:17

Hej Jesper.

mange tak for feedback, vi besøger hele tiden nye bagere, hvilket postnummer bor du i, og kan du anbefale os en bager ? så også du kan benytte denne service

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 15:43

6200 Aabenraa

Der er en del bagere her, blandt andet Lagkagehuset, som nok har det største udvalg.
Derudover er der Nymanns bageri, som laver de bedste varer, men jeg tror ikke de har noget frokostudvalg, hvilket er noget af det geniale i konceptet synes jeg. 

Fra Odense
Tilmeldt 2. May 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:50

Det er virkelig et fedt koncept + meget brugervenlig hjemmeside

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:52

Godt koncept og flot side.

Dog bør du lige læse korrektur på siden. Jeg har lige kigget på 'Information' og der er bl.a. en slåfejl i starten hvor der står - leveret næsteN morgen.

Jeg synes at der bør laves nogle omformuleringer af nogle af sætningerne da de er skrevet på en måde man aldrig ville sige i tale og derved gør det en smule irriterende at læse da det ikke bliver 100% flydende.

ellers rigtig godt.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:37

Hej, 

Jeg synes farvevalget er enormt godt valgt, i forhold til konceptet. Navigationen er nem,og folk genkender det fra JustEat i forvejen. Hvilket er en fremragende ting! ;)

Jeg savner dog noget, som jeg kan genkende Kringleexpressen med.
Jeres logo er flot i sig selv, og jeg forstår godt meningen med logoet på hjemmesiden. Men hvad nu, hvis logoet skulle vises på andre ting - skilte, brochure, osv.? Vil man få samme budskab frem i alle tilfælde. 

Hvis man skulle beholde logoet, kunne man tilføje et eventuelt slogan, som folk kan genkende Krigleexpressen med.

"Leveret til din dør, bestil dagen før." - fandt jeg på et af de skiftende billeder.  Jeg synes det lyder rigtig godt, og det rimer endda :) 

Håber du kan bruge det.  

Tilmeldt 3. Apr 10
Indlæg ialt: 297
Fra  SNEAKERLACES.DK Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Når der er nogen som prøver at hjælpe med feedback så vend dog for fanden tilbage igen med som minimum et tak for feedback. Folk bruger tid på at give deres besyv på hvad der er godt og skidt men ingen reaktion fra tråd starter.

Vær seriøs når du laver et indlæg og vis at du sætter pris på den hjælp du får.

SNEAKERLACES.DK - Snørebånd og skopleje fra Mr. Lacy, Lace Jam, Relace, Staeckler, Angelus og Jason Markk.

Fra Kolding
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 560
Fra  CoolSlips.dk Skrevet kl. 17:02

Det er en rigtig lækker side i har fået jer der. Samt jeres billeder bare spiller max.

Fra Jyllinge
Tilmeldt 19. Jun 12
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:07

Ikke dårligt! Siden virker dejligt overskuelig!

Som det også er blevet bemærket tidligere er der enkelte slåfejl og et par kringlede formuleringer ;) - ikke noget der skulle tage længere tid.

Nu mangler I bare at overbevise nogle bagere om at åbne nær mig!

/Kalle

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)