Hej Oliver,
Her kommer nogle tanker fra mig.
Det første jeg tænkte, da jeg så siden var egentlig "allright, det ser da udmærket ud". Men efter 10-20 sekunder på forsiden, sprang flere ting mig i øjnene. Og så kan jeg sleeeeeeet ikke få Rolex ud af hovedet, som tydeligvis har været din store inspirationskilde mht. logoet. Havde der stået et asiatisk navn under kronen, ville jeg have forvekslet det med et Rolex knock-off. Måske jeg i virkeligheden stadig gør det. Nå..
1) Din slider har sidemargener af vand/hav. Det ser i mine øjne ret kikset ud.
2) Hvorfor kan jeg ikke se/købe produkter direkte fra forsiden? Det er vel en webshop, jeg er landet på? (med formål at sælge)
3) Inde på produktkategorien "ure" er der NUL call-to-action. Hvorfor skal jeg virkelig bruge 3 klik på at lægge et produkt i kurven? Her vil du sandsynligvis miste en god slat konverteringer. Produktbillederne er jeg til gengæld helt pjattet med.
4) Produktsiden virker for mig lidt rodet. Farven på skriften er meget lys og bøvlet at læse, og call-to-action knappens farve virker for mig malplaceret.
5) Jeg smider alligevel produktet i kurven og smutter til indkøbskurven. Her ville jeg helt klart arbejde med det grafiske udtryk. "OK" knappen er sort, "næste" knappen er en 2. farve, "fortsæt til indkøb" er en 3. farve, overskrift-fanen er en 4. farve, banneret er en 5. farve, menufanen er en 6. farve og "slet" knappen er en 7. farve.
6) Jeg går alligevel videre til kassen. Her får jeg den klare fornemmelse, at jeg SKAL oprette en konto for at handle? Her ville jeg igen arbejde med grafik og i aller højeste grad opsætning. Alternativt så få installeret et OSC modul.
7) Jeg ville aldrig handle smykker på et .dk domæne, der kun tilbyder Paypal som betalingsløsning. Hvorfor ikke ofre de par tusinder det koster at få NETS/ePay/Euroline? (eller andet)
Jeg håber, du kan bruge det til noget :-)
Held og lykke med det !
Mvh. Lars