Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Oliver Eggertsen Jewelry

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer.

Jeg har igennem et par måneder eller 3 nu opført denne hjemmeside med ingen basisviden overhovedet for alt, der hedder HTML og CSS. Men jeg har gjort mit forsøg på at oprette denne webshop for mine klassiske armbånd og ure igennem Prestashop, hvor jeg selv har prøvet at designe den "fra bunden". Jeg kunne godt tænke mig at høre jeres feedback. Vil hjertens gerne få af vide, hvad jeg kan forbedre både for kundernes skyld og for webshoppens produktivitets skyld :-)

- Oliver

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 15:43

Det er du sgu sluppet godt fra Yes

Men: tekststørrelsen og fonten. Det bliver lidt for småt.

Jeg synes også du bruger unødvendig meget plads på din forside, til boksen med fragt-info.

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 16:12

Logo og søg står alt for langt ude i siden, hvis man har en større skærm.

Detaljevisningen har en rodet opstilling. Specielt midten hvor man skal vælge antal og tilføje til kurv.

Et menupunkt i topmenuen til et andet domæne, i et nyt vindue, ville jeg ikke vælge.

På siden betaling og levering, er der igen lidt problemer i forhold til større skærme, hvor footeren hopper op.

Ellers er det fornuftigt i forhold til den manglende erfaring.

Hvad betyder "Du kan læse vores fortrolighedspolitik her"? Skal jeg sætte et flueben for at acceptere noget? For der er ikke det du beder mig om.

Jeg vil også anbefale dig at droppe paypal hvis du gerne vil have succes med din shop.

Håber at det kan bruges.

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:07

Hej Oliver,

Her kommer nogle tanker fra mig.

Det første jeg tænkte, da jeg så siden var egentlig "allright, det ser da udmærket ud". Men efter 10-20 sekunder på forsiden, sprang flere ting mig i øjnene. Og så kan jeg sleeeeeeet ikke få Rolex ud af hovedet, som tydeligvis har været din store inspirationskilde mht. logoet. Havde der stået et asiatisk navn under kronen, ville jeg have forvekslet det med et Rolex knock-off. Måske jeg i virkeligheden stadig gør det. Nå..

1) Din slider har sidemargener af vand/hav. Det ser i mine øjne ret kikset ud.

2) Hvorfor kan jeg ikke se/købe produkter direkte fra forsiden? Det er vel en webshop, jeg er landet på? (med formål at sælge)

3) Inde på produktkategorien "ure" er der NUL call-to-action. Hvorfor skal jeg virkelig bruge 3 klik på at lægge et produkt i kurven? Her vil du sandsynligvis miste en god slat konverteringer. Produktbillederne er jeg til gengæld helt pjattet med.

4) Produktsiden virker for mig lidt rodet. Farven på skriften er meget lys og bøvlet at læse, og call-to-action knappens farve virker for mig malplaceret.

5) Jeg smider alligevel produktet i kurven og smutter til indkøbskurven. Her ville jeg helt klart arbejde med det grafiske udtryk. "OK" knappen er sort, "næste" knappen er en 2. farve, "fortsæt til indkøb" er en 3. farve, overskrift-fanen er en 4. farve, banneret er en 5. farve, menufanen er en 6. farve og "slet" knappen er en 7. farve.

6) Jeg går alligevel videre til kassen. Her får jeg den klare fornemmelse, at jeg SKAL oprette en konto for at handle? Her ville jeg igen arbejde med grafik og i aller højeste grad opsætning. Alternativt så få installeret et OSC modul.

7) Jeg ville aldrig handle smykker på et .dk domæne, der kun tilbyder Paypal som betalingsløsning. Hvorfor ikke ofre de par tusinder det koster at få NETS/ePay/Euroline? (eller andet)

Jeg håber, du kan bruge det til noget :-)

Held og lykke med det !

Mvh. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 12:19

Jeg takker mange gange for den konstruktive feedback. Det er helt sikkert noget, jeg skal have kigget nærmere på og fikset :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)