Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advokathælp/bistand - evt. jurastuderende søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der en Jurastuderende, der kunne tænke sig at påtage sig en sag om en indbringelse af en sag vedr. lejlighed?

Jeg har de fleste beviser. Al dokumentation i billeder, mail korrespondancer mmm. - Du skal bare få det til at se godt ud, og hjælpe mig med at føre den i huslejenævnet.

Sagen vedrører udelukkende Lejeloven. Herunder fejl og mangler ved det lejede, ulovlig opkrævning af vand, skimmelsvamp, ikke overholdt tidsfrister, uhørt store efterregninger og lidt mere.

Jeg har ikke meget mere, end ikke så meget at rutte med, før sagen er afsluttet. Der ligger nemlig nok nogle kroner i det. (Eventuel procentdel kan forhandles.)

Jeg skulle kunne ligge nogle 1000 i oktober.

Hvorfor ikke LLO?

Fordi jeg indtil videre ikke har hørt noget godt om dem... Se eventuelt selv fx. deres Trustpilot anmeldelser her - http://www.trustpilot.dk/review/www.llo.dk     

Jeg bryder mig heller ikke om, at man KUN kan komme i kontakt med dem, om mandagen.

Som backup har jeg dog et møde med dem, på mandag.

Hvis du synes at det kunne være spændende at arbejde sammen med mig om dette, og knalde nogle "store fyre" (advokat administreret ejendom) - Så skriv en PV til mig, og så finder vi på noget :)

Og ja, hvis du kender til en lejlighed i Herlev, så sig gerne også til :)

//Rikke

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 12:47

Hvorfor melder du dig ikke bare ind i LLO ? :)

De er kompetente eksperter.. I stedet søger du en studerende, som givetvis ikke har den fulde indsigt eller erfaring - hvordan skulle det stille dig bedre? :) 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:49

Jakob, læs hvad jeg skriver om LLO ;)

- LLO er i øvrigt også jurastuderende.... Jeg søger én person, til et tættere samarbejde, end LLO kan give mig. De giver nemlig eftersigende ikke så meget... Og jeg vil ikke tabe denne sag, fordi jeg kæmper imod nogen store drenge :)

Fra København
Tilmeldt 13. Sep 13
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 12:57

Hej Rikke,

Du skal være velkommen til at indhente op til 3 advokat-tilbud på Agera.

www.agera.dk/advokat

Vi har før hjulpet folk med husleje-sager med at finde en god advokat.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 12:59

Hej Agera :)

Hvor ligger prisniveauet? :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47185
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

agera.dk er en side som hører til Amino og der er ikke et prisniveau - de har kontakt til en hulens masse revisorer/advokater osv så du får tre helt uforpligtende tilbud ganske gratis, og kan så sammenligne dem med alle mulige andre - det er bare en tilbudsside som generelt generer ret hurtige svar fra kompetente folk

vh

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)