Jeg arbejder pt. med at videreudvikle en hjemmeside med hensigt på, at gøre den relevant overfor virksomheder.(Pt. kun for privat)
Ideén er, at give virksomheden et redskab til at holde styr på deres forbrug indenfor restaurant/café besøg som bliver brugt til relevante formål, såsom kundepleje, medarbejder goder etc.
Jeg spørger derfor: Hvad kunne være interessant for en virksomhed? Besparelser, administration log-in, forbrugs oversigt, eksponering overfor egne medarbejdere etc?
Alt hjælp værdsættes, om nogen selv kan svare gennem erfaring eller om der findes forum/grupper, hvor jeg kan komme i kontakt med relevante personer og/eller om der findes steder, at finde statistikker over virksomheders forbrug af lige præcis dette?
Jeg spørger derfor: Hvad kunne være interessant for en virksomhed? Besparelser, administration log-in, forbrugs oversigt, eksponering overfor egne medarbejdere etc?
Jeg er ikke helt med på hvad det er du vil tilbyde, udover en oversigt vi allerede kan trække ud af vores regnskabssystem.