Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem kender den bedste ekspert indenfor SEO, SEM, Linkbuilding og Affiliate ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 23:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er ved at lave en ny webshop, men har brug for ekspertrådgivning inden for SEO, SEM, linkbuilding, affiliate og lead gen. Det hele behøver ikke komme fra den samme leverandør, men det vil ikke skade, hvis det kan lade sig gøre. Jeg er interesseret I at høre fra Jer der på egen krop har brugt nogle nogle knaldgode eksperter. Det vil være helt fin med nogle enkeltmandsvirksomheder. Bare de er knald dygtige.

Jeg håber nogle af jer kan hjælpe mig med at skille skidt fra kanel, så hvis I kender nogle I klart vil fraråde vil jeg også meget gerne høre om det.

/Peter

Fra Hellerup
Tilmeldt 1. Mar 13
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 23:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil pege på Mohammad Dadkhah fra Adforce1

Ham går du ikke galt i byen med.

Mvh Jens

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har aldrig selv benyttet deres ydelser, men jeg har kigget med over skulderen flere gange og ved, at hhv. Halfdan Timm og Emil Blücher er knalddygtige, når det kommer til SEO. 

Tilmeldt 29. Aug 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for hjælpen

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lade være med at anbefale mig selv. Så er det op til dig at vurdere hvor stærk den anbefaling er.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 577
Fra  Bærbar.com Skrevet kl. 16:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Til SEO og Linkbuilding vil jeg helt klart anbefale Thomas Rosenstand.

Vi har prøvet mange og mange er gode men Thomas har lige det sidste der skal til og vigtigst af alt så vender han tilbage, hvis du sender ham en mail det kunne mange af de andre SEO hundehoveder lære af !

Vil du gerne se en af vores <a href="https://ravfund.dk">Ravlygter</a> i funktion eller evt. teste din egen er du altid velkommen på vores indendørs strand i Nordjylland.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)