uden at ha noget med Amino at gøre - så kort NEJ MEN - hvis nu det er gratis dag 1 og koster fremover - så skal man være plus - men jeg tror ikke de forhindrer nogen i at tilbyde gratis græsslåning for life i 2800 (ring mig omg) eller gratis hjemmeside.
Det du MÅSKE leder efter er, om du kan tilbyde noget gratis - for at få reference for at ha lavet et flot hus/en flot hjemmeside - med det selvklare formål at sælge det siden. Jeg kender ikke Amino svaret, men synes absolut de skulle godkende den - så længe den ikke på nogen måde er betinget af en fremtidig kontrakt/indtjening
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Well - i bund og grund, så sidder jeg og har for meget tid nuværende, derfor ville jeg være venlig, og hjælpe nogle folk med noget de ikke selv kan finde ud af/ikke har tid.
Så ja, ville være 'gratis' for nogle, i en periode - men ingen bindinger eller noget - da det ville være et 'one time' job :D
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Du skal være plus for at lave tilbud og bruge kategorien 'jeg har et godt tlbud'
Omvendt kan du skrive tilbudet og se hvad der sker. Vi er mange superbrugere, der kan trykke på 'stop tilbud', og så er der en moderator der tager stilling til om det skal fjernes indtil du har tegnet et plus-abonnement.