Et godt råd til alle dem som enten har prøvet at tilegne sig en gratis eller meget billig shop eller webside må være at tjekke udbyderen ud på eks. trustpilot.dk
Jeg har selv prøvet dette nogle gange, tror det er et godt tilbud men bliver mødt med tillægsopkrævninger og forudbetaling, hvis det skal laves færdigt.
Altså som når du køber en ny bil og forventer at få vinterdæk og 3 års gratis service med?
Det er da beklageligt, at du støder ind i den slags problemer, men du skal måske også afveje dine forventninger kontra pris. Og måske undlade at stille unødige krav, hvis det på forhånd virker urealistisk. Og man kan jo desværre ikke gøre alle glade - men hvis man er utilfreds, så burde man måske henvende sig direkte til sin leverandør og ikke smide om sig med selvtilfredse anonyme bemærkninger i en tråd, der måske bare har til formål at sige tak til Amino for at det er lykkedes at få en smule succes.
Efter at have gennemlæst bidragene igen og igen er valget faldet på Oliver & Sis. En af grundene er, at de virker klar til at komme videre og har allerede gjort et stort stykke forarbejde. Yderligere har Leon taget springet og sagt sit job op - og på den måde virkelig taget springet som selvstændig. Det er et stort sats at tage - så respekt for det herfra.
Oliver & Sis har fået direkte besked.
Til de øvrige deltagere - skriv evt. til mig på mail@wuuzuu.dk - hvis i vil hjælpes videre. Så skal jeg nok få jer i gang med e-handel på en økonomisk mere end overkommelig måde. Eller i øvrigt give jer råd kvit og frit om hvordan i kommer i gang med salg på nettet.