Alt for mange iværksættere, tror de på 40-50 timer om ugen, kan stifte en virksomhed med mange ansatte, stor omsætning og en god bundlinjer. De bedste hilsner
|
Det er modtaget
Alt for mange iværksættere, tror de på 40-50 timer om ugen, kan stifte en virksomhed med mange ansatte, stor omsætning og en god bundlinjer. De bedste hilsner
|
TAK!! |
Jeg bliver glad når jeg læser dette.. Jeg er simpelthen så træt af at møde folk, der netop tror at det at blive selvstændig handler om at få mere tid til familien, sig selv, etc. Måske kan man balancere tingene i den retning hvis man arbejder som freelancer men hvis man ønsker at starte og drive en virksomhed må man indstille sig på år med mange mange arbejdstimer. Sådan er det bare. Heldigvis er det jo også superfedt, fordi man udlever sin drøm og - forhåbentlig - ser det vokse. Jeg har min egen virksomhed med knap 7 år på bagen og det er faktisk først inden for de sidste par år at det har fundet et lidt mere "normalt" leje arbejdsmæssigt. Og det er sket i takt med at vi dels har konsolideret os på arbejdet og dels at jeg har udviklet min organisation så mine dygtige medarbejdere nu kan løfte mange flere ting og tage over for mig i flere og flere sammenhænge. Så ja - 5-7 år er nok en meget god tommelfingerregel:-) |
Giver dig helt ret Martin!. |
Mange tak for sangen :) Den vil jeg spille gang på gang.. |
Og det er ikke engang løgn, men når det er ens eget så bliver de fleste mange timer arbejder med et smil på læben. |
Brug Læsø Saltcare Creme til irriteret, tør eller kløende hud. Køb den billigt her nu.