Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyopstartet virksomhed www.wallfashion.dk - Ris og ros!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Vi har netop åbnet vores webshop www.wallfashion.dk  hvor vi sælger wallstickers og derfor vil vi meget gerne høre jeres mening. Har i ris eller ros modtages det med kyshånd så vi kan forbedre siden.

Vi har haft bl.a. fokus på:

- Brugervenligt design for at sikre vores kunder en god købsoplevelse

- Rimlige priser

- Flot produkt layout (billeder og tilhørende funktioner)

Vi ser frem til at høre jeres meninger :-)

Mvh. Frederik og Mikkel.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er mange farver, hvilket gør at jeg har svært ved at finde ud af hvor jeg skal kigge hen. På forsiden er der både lilla, gul og grøn i hidsige farver der kræver at øjet skal se dem.

I har den samme menu i toppen som er i venstre side. Det valg havde jeg nok ikke taget.

Det er en sjov feature at man kan skifte farve på de forskellige stickers. Hvis man skal udvide den lidt, kan man også give mulighed for at ændre farven på tapetet. Jeg ville også vælge at fjerne farveskifteren fra de sider hvor det ikke er muligt at skifte farve, da den kan forvirre/forstyrre når den ikke har nogen funktion.

I forhold til SEO er der en del at hente på bl.a. billederne og teksterne.

På kontaktsiden er der en bjælke lidt som dem der er i siderne med "Vi tilbyder", "Nyhedsbrev" osv. Men bjælken på kontaktsiden er anderledes end resten. Det er ikke noget jeg har set på andre sider, så den falder lidt udenfor.

Håber at det kan bruges. I er velkommen til at skrive til mig hvis der er brug for yderligere hjælp.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for din indlæg.

Hvad tænker du på i forhold til menuen? At de samme kategorier står vandret men også under kategorier? 

Ja det kunne være en god ide. Det er måske en feature vi kan få integreret i fremtiden. Vi synes også at det er super fedt at man kan skifte farve på de valgte stickers og se den skifte i billedet.

Hvad tænker du på mht. SEO i forhold til billederne?

Vedr. kontaktsiden tænker du så på at den skal styles så den passer til det generelle layout? Det er noget vi har tænkt os at få tilpasset.

Mvh.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Det var en fejl. Jeg har slettet den anden tråd. 

Tak for dit indlæg.

Mvh.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 07:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan man få lavet sine egne tekster ?
Eller ved du hvor ? :)

Tilmeldt 11. Sep 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes, at det er en rigtig fed shop, og de fleste stickers er faktisk ret fede..! Jeg synes også, at det kunne være ret fedt, hvis man kunne få lavet sine egne?

Jeg vil bestemt have shoppen in mente næste gang, jeg skal købe wallstickers i hvert fald.

Fra Roskilde
Tilmeldt 13. Apr 11
Indlæg ialt: 550
Fra  Kolind Media Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik og Mikkel

Jeg har kigget lidt på jeres webshop og synes det ser ganske fornuftigt ud.

Det eneste jeg ville have gjort anderledes er, at gøre "Se flere wallstickers fra denne kategori"-linket MEGET mere tydeligt end det er.

Jeg troede jeg sad og kiggede på alle jeres wallstickers da jeg havde trykket "Wallstickers til bolig", hvilket jo ikke var aktuelt. Så enten skal i vise alle produkter i "Wallstickers til bolig" når man trykker derpå, eller gøre det mere tydeligt at der er flere kategorier.

Ellers synes jeg det ser ganske fornuftigt ud. Det virker også nemt at bestille.

Mvh,

Sebastian.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej NEx.man,

Ja vi kan sagtens lave egne tekster. Vi får snart en funktion så man selv kan indtaste hvad man vil have skrevet. Hvis du har noget du gerne vil have produceret nu kan du sende mig en PM :-)

Mvh.

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sebastian,

Tak for dit indlæg.

Det er noget vi har diskuteret og helt klart skal have fremhævet tydeligere. For at gøre det nemt og overskueligt vil vi nok fortsat have underkategorierne under "til boligen" og de andre kategorier. Vi tænker at det bliver for stort et rod hvis alt bliver vist ved et klik på "til boligen".

Mvh.

Frederik

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)