Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til webshop - www.itnetbutik.dk -

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 09:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Kære Amino,

Jeg er blevet hyret ind til at hjælpe en lille IT virksomhed til vækst, en opgave som jeg selvfølgelig har kastet mig ind i med stor ildhu og entusiasme.
Mit primære fokus er- og skal være på erhvervsmarkedet, men jeg har opdaget at vores tyske søsterselskab har en webshop henvendt primært til private, som konverterer ret godt og som til min store overraskelse sælger til en masse erhvervskunder også!

Alt sammen glædeligt nyt, - men jeg har nu sat mig sammen med vores webansvarlige for at overveje at lave en kopi til vores domæne – men også for at få rettet op på alle småfejl og mangler der er.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at i kastede jeres konstruktivt kritiske øjne på siden, og kom med alle de inputs i kan komme i tanke om – med henblik på bedre design, konvertering og flow på siden.

Alle inputs modtages med kyshånd!

Nb!
Som en lille gestus til Amino – så giver jeg 3% rabat på alle ordrer bestilt via mig i resten af September .. skriv hvad du skal bruge til cw@ltcdata.dk , så fikser jeg derfra. (skriv lige "amino" et sted i mailen tak :-) )


Med venlig hilsen
Christian
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige kort

På produktsiderne er der ret langt ned til køb knappen. Kan den evt være bedre placere lidt højere oppe, eller måske to steder på siden.

Klikker jeg på eks. farvebånd i menuen, kommer jeg til en side uden produkter. Det gør at jeg skal klikke en ekstra gang for at finde et produkt. List evt. de mest sælgende produkter på sådanne sider i stedet for ikke at liste nogen.

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jun 08
Indlæg ialt: 37
Fra  .... Skrevet kl. 22:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

tak for svar... det er uden tvivl to ting der kan gøres noget ved.

Råb endelig op hvis du/i støder på andet.

Den er bygget op omkring et standard Dandomain modul, så især folk der er stærke i dette kunne være interessante at høre fra.

/Christian

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)